ابراز ناخرسندی بولتون نسبت به ۴۰ سالگی انقلاب

ایسنا نوشت: مشاور امنیت ملی آمریکا در مصاحبه با شبکه ای‌بی‌سی، ضمن پاسخ به سوالاتی درباره مذاکرات هسته‌ای با کره شمالی، مبارزه با داعش و مسئله ونزوئلا، در بخشی از سخنان خود درباره ایده‌ئولوژی تروریستی داعش، ادعاهایی درباره ایران مطرح کرد.

به گزارش  شبکه ای‌بی‌سی، جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا در مصاحبه با این شبکه ضمن پاسخ دادن به سوالات مجری برنامه درباره مواضع آمریکا درباره سیاست‌های آمریکا در برابر مسائلی همچون برنامه هسته‌ای کره شمالی، بحران ونزوئلا و وضعیت کنونی مبارزه با داعش، گفت که از بین بردن خلافت داعش به معنای نابودی کامل آن نیست چراکه تا زمانی که ایدئولوژی داعش باقی بماند، این به معنای آن است که مبارزه هنوز ادامه دارد.

وی در ادامه، ادعاهایی خصمانه علیه ایرانبا ابراز ناخرسندی از آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی، گفت: "به طور مثال، کسانی که تهدید تروریستی ایران را مطرح می‌کردند و از سال ۱۹۷۹ تاکنون که انقلاب اسلامی ایران به ۴۰ سالگی خود رسیده است، می‌گفتند ایدئولوژی تندرو ایران از بین خواهد رفت و به کشوری معمولی مانند دیگران تبدیل خواهند شد؛ اشتباه می‌کردند و توقعشان درست از آب درنیامد".

بولتون به این ادعای خود افزود: "آن‌ها (ایران) هنوز در چنگ یک حکومت مذهبی تندرو قرار دارند و داعش، القاعده و دیگر گروه‌های تروریستی هیچ نشانی از از بین رفتن چنین ایدئولوژی را مطرح نمی‌کنند".

۴۹۳۱۱
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1239935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
    0 0
    این بیچاره هیچ علم واطلاعی ازدین ومذهب واعتقاد مردم ندارد وتمام بلوغ فکری او فقط درخورد وخوراک خلاصه شده است