۴ نفر
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷
مدیرعامل استقلال پاسخ آذری را داد

امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال معتقد است که اظهارات سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن برای ضربه زدن به آبی‌پوشان است.

به گزارش تسنیم، امیرحسین فتحی درباره دیدار تیم‌های فوتبال استقلال ایران و العین امارات که از ساعت 19 امروز (سه‌شنبه) برگزار می‌شود، اظهار داشت: پس از شکست غیرمنتظره مقابل الدحیل، بازی خیلی خوبی مقابل نفت مسجدسلیمان ارائه کردیم و ان‌شاءالله امروز بازی بسیار خوبی انجام می‌شود. تیم از لحاظ روحی و فیزیکی بسیار آماده است و بچه‌ها آماده ارائه بازی خوب هستند. امیدوارم آنها نمایش خوبی داشته باشند و نتیجه خوبی کسب کنند تا اولین سه امتیاز خود را در لیگ قهرمانان آسیا کسب کنیم.

وی در واکنش به اظهارات سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن که گفته بود اگر چک باشگاه استقلال پاس نشود، حکم بازداشت امیرحسین فتحی را می‌گیرد، تصریح کرد: فقط می‌توانم بگویم متأسفم. این رفتارها غیرورزشی است. این اولین باری نیست که آذری دست به چنین کاری می‌زند و شب مسابقه یا روز بازی، اخبار کذبی مطرح می‌کند. من نه صادرکننده چک هستم و نه امضاکننده آن. این چک برای اسپانسر باشگاه است و در تاریخ مقرر پاس می‌شود.

«این کارها تنها برای ضربه زدن به تیم استقلال و روحیه هواداران است و بی‌جواب نمی‌ماند.»، مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن بیان این جمله گفت: این چک 900 میلیون تومانی بوده که 600 میلیون پاس شده و قرار است 300 میلیون تومانِ آن نیز فردا پاس شود. این حرکات که در شب بازی انجام می‌شود، مخصوص آذری است و قطعاً اولین و آخرین باری نیست که او چنین کاری انجام می‌دهد.

فتحی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه ذوب‌آهن می‌تواند حکم بازداشت او را بگیرد یا خیر، خاطرنشان کرد: از لحاظ قانونی نمی‌توانند چنین کاری انجام دهند. این شیوه کار آذری است که قبل از بازی‌ها انجام می‌شود و برای بار بعدی هم تکرار خواهد شد.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1240380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
    0 0
    تبریزی رو بدین بره چیکار کرده برای استقلال