ورود پلیس به جمع آوری کتاب‌های مبتذل در خیابان انقلاب

خبرگزاری فارس نوشت: سردار رحیمی از پاکسازی و ساماندهی پیاده راه خیابان انقلاب در راستای جمع اوری فروشندگان کتابهای مبتذل و ممنوعه خبر داد.

سردار حسین رحیمی رییس پلیس پایتخت با اعلام خبر فوق اظهار داشت: به درخواست صنف کتابفروشان و ناشران مبنی بر جمع آوری فروشندگان کتاب های مبتذل، ممنوعه و  چاپ غیر مجاز، طرح پاکسازی و ساماندهی معبر حد فاصل خیابان انقلاب تا چهارراه ولیعصر روز جاری با همکاری اکیپ های انضباط شهری شهرداری به اجرا گذاشته می شود. 

سردار رحیمی تصریح کرد : با توجه به نزدیکی ایام نوروز که حضور بساط گستران باعث باریکی و انسداد معبر نیز می گردد به لحاظ تردد آسان شهروندان این طرح اجرایی می شود. 

وی خاطرنشان کرد: پلیس همکاری بسیار خوبی با صنف مربوطه در جهت برخورد با تعدی کنندگان به حقوق ناشران دارد. 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1240971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • GB ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
    1 0
    رسانه عزیز لطفا در نگارش صحیح متون دقت بیشتری نمایید، باید عنوان خبر بصورت زیر تصحیح شود: اقدام قاطع پلیس در خصوص جمع آوری کتابهای مبتذل در خیابان انقلاب. لطفا از بکار بردن کلمه « ورود » بجای « اقدام کردن »و یا «برسی کردن» موضوعی و یا « تحقیق» در باره چیزی ،خودداری کنید.چرا که این شیوه نگارش بسیار اشتباه است و رسانه علاوه بر رسالت خبر رسانی ،بطور غیر مستقیم مسوول صیانت از زبان فارسی نیز می باشد.لطفا این مسوولیت سنگین را سبک نشمارید
  • کوروش IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
    1 0
    چقدر پلیس به حرف ملت گوش میکنه!! اینهمه مردم از خودورهای بی کیفیت داخلی نالیدن و قرار بود پلیس شماره گذاری نکنه اما خوب این یکی رو بیخیال ، اصلا مگه قرار نیست پلیس با حرف مردم کار کنه؟
  • DE ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
    2 0
    کتاب های مبتذل یا ممنوعه ؟؟؟؟ در گذشته این کارها ، از وظایف ساواک بود !!!
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
    2 0
    چه کتاب مبتذلی میفروختن تا بریم بخریم