در درگیری گروهی از جوانان، مرد ۳۸ ساله به قتل رسید

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: در درگیری گروهی تعدادی از جوانان در یکی از مناطق شهر همدان، جوان ۳۸ ساله ای با چاقو به قتل رسید.

چبه گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ سرهنگ جمشید باقری، در گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: عصر دیروز مردی ۳۸ ساله در محله خضر همدان و در درگیری گروهی با چاقوی یکی از طرفین دعوا به قتل رسید.

گزارش این درگیری به فوریتهای پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی شد که بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری ۱۴ در محله خضر همدان حاضر شدند.

پس از حضور ماموران کلانتری و تحقیق آنها متوجه شدند گروهی از افراد جوان با یکدیگر درگیر شده و در دعوا یکی از آنها از ناحیه سینه مورد اصابت چاقو قرار گرفته است.

پس از مجروح شدن این فرد، دیگر افراد متواری، و مجروح به بیمارستان منتقل می شود که متاسفانه علیرغم تلاش کادر پزشکی بیمارستان بعثت، مصدوم در همان دقایق اولیه به علت شدت جراحت، جان خود را از دست داد.

عوامل این درگیری شناسایی و ماموران در تلاش هستند، افراد متواری را دستگیر کنند، با دستور مقام قضایی جسد به پزشکی قانونی منتقل و پرونده ای در این خصوص تشکیل و کارگاهان ویژه قتل پلیس آگاهی همدان، در جستجوی قاتل و زوایای پنهان این ماجرا هستند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1241201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =