گلایه چهره مردمی سال از بازی ستاره مربع با اهداف انسانی

اسماعیل آذری‌نژاد معتقد است که نباید اهداف انسانی را به مسایل تجاری آلوده کرد زیرا که اهداف و نیت آدم‌ها با این مسایل سازگاری ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اسماعیل آذری‌نژاد، روحانی قصه‌گویی است که این روزها نامش حسابی بر سر زبان‌ها افتاده است، او سال‌هاست که به نقاط مختلف ایران سفر و برای کودکان ایرانی قصه‌گویی می‌کند. او در گفت‌وگویی که با خبرآنلاین داشته است، از تجاری شدن مسایل فرهنگی و انسانی گلایه‌ کرده و معتقد است که اهداف نیک انسانی با این مسایل همخوانی ندارد.

آذری‌نژاد با تاکید بر این مطلب، درباره اینکه به عنوان یکی از چهره‌های سال به همت برنامه «فرمول یک» انتخاب شده است، گفت: «به نظرم علی ضیا ایده خوبی را عملی کرده است؛ این‌که آدم‌های ناشناس به خاطر کارهای خوب‌شان به جامعه معرفی شوند بسیار خوب است. من خودم تحت تاثیر فعالیت‌های محیط زیستی آقای توسلی، چوپان اهل ایلام قرار گرفتم. این‌که نزدیک به نیمی از برگزیده‌ها هم خانم هستند، بسیار خوشحال‌کننده است.»

او با گلایه از آلوده شدن این اهداف خیر به مسائل تجاری توضیح داد: «اصل کار همان‌طور که گفتم خوب است، اما هر چیزی باید روند و ساز و کار مناسب خودش را داشته باشد. من حضور اپلیکیشن‌ها و دخالت مسائل تجاری در این کار را نمی‌پسندم. به نظرم هدف و نیت این آدم‌ها با تبلیغات تلویزیونی و این بازار ستاره مربع سازگار نیست.»

داستان طلبه‌ای که قم را ترک کرد و دوره‌گرد شد را بخوانید.

۵۷۲۴۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1241469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =