سرویس‌دهی ۱۵ خط اتوبوس تا ساعت ۲۴ در روزهای پایانی سال به شهروندان اصفهانی

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان گفت: به منظور تسهیل رفت و آمد شهروندان در روزهای پایانی سال، ۱۵ خط اتوبوسرانی اصفهان در ۵ روز آخر سال تا ساعت ۲۴ سرویس دهی می کند.

به گزارش خبرآنلاین استان اصفهان به نقل از  اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت الله افتخاری با اشاره به اینکه خدمات رسانی ویژه سازمان اتوبوسرانی برای ایام نوروز در واقع از ۱۵ اسفندماه آغاز شده است و تا ۱۷ فروردین به صورت ویژه ادامه دارد، اظهار کرد: برنامه ریزی های اتوبوسرانی برای ۱۵ اسفند تا یکم فروردین، ۲۹ اسفند به عنوان آخرین روز سال و از یکم فروردین تا ۱۷ فروردین متفاوت است و هر یک از این بازه های زمانی، ویژه و خاص است.

وی ادامه داد: از ۱۵ اسفندماه تا ۲۹ اسفند در روزهای تعطیل ناوگان خصوصی و دولتی فعال است، در تعطیلات روزهای عادی سال نیمی از ناوگان ما فعال است اما از ۱۵ اسفند تا ۱۷ فروردین همه ناوگان فعال است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان تصریح کرد: خطوط منتهی به میادین اصلی شهر و مسیرهای پرتردد مثل میدان نقش جهان، میدان آزادی، انقلاب و غیره که در روزهای عادی تا ساعت ۲۲ سرویس دهی می کنند، در روزهای پایانی سال تا ساعت ۲۳ شهروندان را جابجا خواهند کرد.

وی بیان کرد: در پنج روز آخر سال هم اتوبوس های ۱۵ خط از جمله، ۱۰، ۱۶، ۲۸، ۲۶، ۳۱، ۳۴، ۴۱، ۴۲، ۴۳، ۵۷، ۷۶، ۱۵، ۹۱، ۹۲، ۹۴ و سه سامانه اتوبوس تندرو تا ساعت ۲۴ سرویس دهی می کند.

سرویس دهی ویژه برای آرامستان باغ رضوان

افتخاری افزود: هماهنگی های لازم با پلیس راهور نیز انجام شده تا کنترل ایستگاه ها و نظارت بر اتوبوس ها به درستی انجام شود.

وی با اشاره به سرویس های ویژه ۲۹ اسفند و یکم فروردین ماه برای جابجایی مسافران به باغ رضوان، تصریح کرد: سعی می کنیم از نقاط مختلف شهر از جمله میادین اصلی شهر، این سرویس دهی را انجام دهیم اما براس سرویس دهی به آرامستان باغ رضوان، تمرکز اصلی ما بر پایانه های باغ قوشخانه و میدان احمد آباد است.

سرویس ویژه برای باغ فدک و قلمستان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان ادامه داد: در روزهای نوروز هم سرویس دهی ویژه مسافران برای جابجایی تا محل اسکان مسافران در باغ فدک و قلمستان فعال است و از مبادی ورودی شهر هم تا محل هایی که ویژه اسکان باشد، سرویس دهی انجام می شود.

اتوبوس گردشگری در خط ۱۰۰

وی با اشاره به اینکه در خط ۱۰۰ هم اتوبوس ویژه گردشگری از هتل کوثر مسافران را تا محدوده تاریخی شهر جابجا خواهد کرد، گفت: هماهنگی با سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان و شرکت توسعه گردشگری سپاهان صورت گرفته تا در صورت درخواست از توان بخش خصوصی برای جابجایی مسافران استفاده کنیم.

افتخاری افزود: امسال نوروز مینی بوس های دربستی در نقاط اسکان مسافران مستقر شده است تا در صورت لزوم اقدام به جابجایی گروهی مسافران به نقاط مختلف شهر با تعرفه مصوب کند. هزینه دریافتی از مسافران در این روش به صورت مکانیزه و با کارت بانکی خواهد بود.

وی ادامه داد: نقشه های خطوط اتوبوس های شهر اصفهان ویژه مسافران تهیه شده و در اختیار کیوسک های اطلاع رسانی نوروزی قرار گرفته است و برای شارژ کارت های اتوبوس هم «اصفهان کارت» در محل اسکان مسافران در باغ فدک مستقر شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان افزود: برای دسترسی مردم و مسافران به ایستگاه های مترو هم در ایستگاه های علیخانی و کاوه سرویس دهی اتوبوس های واحد در نوروز همچنان فعال خواهد بود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1241545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =