درحالی که هنوز مذاکرات با مربیان خارجی برای هدایت تیم ملی بعد از جام ملتها به پایان نرسیده ، تیم ملی احتمالا با مربی وقت به مصاف روسیه می رود.

به گزارش خبرآنلاین ؛ اگرچه فدراسیون فوتبال مذاکرات مختلفی را با مربیان خارجی انجام داده و کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال تا به حال با چند مربی به نتایج مثبتی دست یافته اما چون هنوز این گزینه ها در کمیته تیم های ملی فوتبال ارزیابی نشده اند ، این احتمال که آنها بتوانند تا قبل از 20 بهمن سرمربی جدید ر به ایران بیاورند و این مربی هم در بازی دوستانه تیم ملی با روسیه در دبی بتواند روی نیمکت بنشیند چیزی نزدیک به محال است.

رئیس فدراسیون فوتبال هم در این باره می گوید:« اگر نتوانیم تا آن زمان مربی انتخاب کنیم از میان مربیان سرشناسی که در کمیته فنی تیم های ملی هستند خواهش می کنیم ، این بازی را یکی از آنها برای مان انجام بدهد تا بعدش که تیم ملی مربی جدیدش را داشته باشد. البته می دانیم که خودشان در تیم های شان مشغله دارند اما اگر لازم باشد حتما برای یک بازی به کمک تیم ملی می آیند.»

قلعه نویی سرمربی سپاهان و منصور ابراهیم زاده سرمربی ذوب آهن دو مربی شاغل در لیگ برتر و عضو کمیته فنی تیم های ملی فوتبال ایران هستند که شانس دایت تیم ملی را در اولین مسابقه بعد از رفتن قطبی دارند!

151 40

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 124187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۲:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۸
    0 0
    ققط امیر خان
  • علي IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۸
    0 0
    اگر مربي باسواد،باكلاس،جنتلمن ،اخلاق مداروازهمه مهمتر بين المللي ميخواهيد منصورخان ابراهيم زاده.ولي اگرمربي سنتي،چاله ميدوني وفوتبال بكش زيرش ميخواهيد قلعه نوعي! اين گوي واين ميدان
  • علی پرشین IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۸
    0 0
    امثال مجید جلالی مربی نیستند؟ وقتی میگن تیم ملی پارتی بازیه خب راست میگن
  • بی نام IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۸
    0 0
    از اون اولش مشخص بود مربی بعدی ایران قلعه نوئی هستش ملاقات فتح الل زاده با قلعه نوئی که یادتون هست !؟ مربی خارجی سرشناس هم یه نوع بازیه در ضمن کمک و سرپرست وهمه استقلالی هستند فقط یه سرمربی کم داشتند که فتح ا.. زاده او ن رو هم جور شد مبارکشون
  • نیما IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۸
    0 0
    چی بگم ! نمیدونم کدوم یکی از این مربی ها بهتر از قطبی میتونن کار کنن ؟! فوتبال ایران روز به روز داره بدتر میشه