مادر باردار روستای «کاشی‌دار» گلستان پشت برف مانده است

فارس نوشت: معاون روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان از نجات جان مادر باردار در روستای «نراب» شهرستان آزادشهر خبر داد و گفت: با اقدامات انجام شده توسط ماما و انتقال وی به روستای «کاشی‌دار»، حال عمومی وی مساعد اما در انتظار بازگشایی مسیر برای انتقال وی به بیمارستان هستیم.

علی متکی در گرگان اظهار کرد: عصر امروز بر اساس گزارشات مردمی موضوع نامساعد بودن وضعیت مادر باردار در روستای «نراب» شهرستان آزادشهر به مرکز فوریت‌های پزشکی استان گزارش شد.

وی ادامه داد: بلافاصله نزدیک‌ترین تیم اوژانس به محل اعزام اما به دلیل برفی بودن مسیر موفق به رسیدن به روستا نشد و با وجود آنکه به سه کیلومتری روستا رسیده بودند اما وضعیت حاکم بر جاده روستا اجازه ادامه تردد آمبولانس را نمی‌داد.

معاون روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده یک ماما به محل اعزام و با اقدامات اولیه انجام شده وی را به روستای «کاشی‌دار» منتقل و در درمانگاه روستا بستری کردند.

متکی بیان کرد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده توسط ماما و مشاوره‌های تلفنی صورت گرفته از طریق متخصص زنان و زایمان در حال حاضر وضعیت عمومی این مادر مساعد گزارش شده است.

وی متذکر شد: این مادر باردار نخستین بارداری خود را تجربه می‌کند و بر اساس نظر پزشک متخصص زمان زایمان طبیعی وی یکم فروردین ماه است.

معاون روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با فرماندار آزادشهر، پیگیری‌های لازم برای بازگشایی مسیر در حال انجام است اما با توجه به شرایط حاکم بر منطقه پیش‌بینی می‌شود مسیر تا صبح بازگشایی شده و این مادر باردار بلافاصله به بیمارستان منتقل شود.

متکی با تقدیر از تلاش‌های تیم اوژانس و همکار ماما که بلافاصله برای نجات جان این مادر باردار به محل اعزام و تلاش‌های لازم را انجام داده‌اند گفت: تلاش تمام مجموعه دانشگاه علوم پزشکی گلستان ارائه خدمت مطلوب و نجات جان بیمار است و امیدوارم در آستانه سال 1398 این مادر با زایمان بدون مشکل فرزندش زندگی شاد و سراسر از سلامتی را تجربه کند.

41231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1242222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =