توجه به معیشت، ایجاد اشتعال، رونق تولید و سرمایه‌گذاری، اولویت اصلی همدان در سال ۹۸ خواهد بود

استاندار همدان گفت: در راستای توجه به معیشت، ایجاد اشتغال پایدار و رونق تولید، نیاز به سرمایه گذاری 60 هزار میلیارد ریالی در سال 98 داریم.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ سیدسعید شاهرخی که در نشست مشترک فرمانداران، بخشداران، شهرداران و مدیران ستادی استان همدان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: بهترین راه خدمت به مردم، حضور در جمع آنها و شنیدن مشکلات، درخواست ها و مطالباتشان است.

وی با بیان اینکه، باید امروز از بیان خدمتگزار مردم بودن ابایی نداشته و در عمل نیز رفتارمان گویای این ویژگی باشد، تصریح کرد: مسئولان به پست و مقام به عنوان یک نعمت خدادادی برای خدمت به مردم و عاقبت به خیری نگاه کنند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه نباید اجازه بدهیم بین مسئولان و مردم فاصله ایجاد شود، خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت ها مالی برای انجام اثر بخش فعالیت ها، باید برنامه محور عمل کرد و نباید ریالی از بیت المال، برای طرح هایی فاقد اولویت و ضروری، هزینه شود.

شاهرخی در ادامه با اعلام اینکه در بخش کشاورزی قرار بود سالانه 70 هکتار گلخانه ایجاد شود که خوشبختانه امسال 103 هکتار گلخانه در استان ایجاد شده است، اظهار داشت: با توجه به تحریم های یکجانبه دشمنان نظام، مدیران باید جهاد گونه و شبانه روزی کار کنند لذا هر کس که توان کار در این سیستم را ندارد برای تعیین جایگزین قوی، اطلاع رسانی کند.

وی با بیان اینکه با هیچکس تعارف نداریم و هر یک از مدیران که توان کار و خدمت به مردم را ندارند باید بروند، تاکید کرد: برخی از مدیران شهرستانی بی خاصیت هستند که باید فرماندار به علت انتخاب چنین مدیری برای شهرستان از مدیران کل پاسخ بخواهد.

استاندار همدان یادآور شد: بنده در جمع طرفداران و مخالفان دولت، شایسته سالاری و اعتقاد به سیاست های دولت را به عنوان مولفه های اصلی در انتخاب مسئولان مطرح کردم.

وی مهمترین کار استان در سالجاری را برگزاری رویداد 2018 و میزبانی همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا دانست و گفت: در سال پیش رو، خود را برای برگزاری انتخابات قانونمند و سالم آماده کنیم.

شاهرخی، سال آینده را تحقق بخشیدن به سهم 30 درصدی بانوان در پست های مدیریتی استان اعلام کرد و افزود: از معاون سیاسی و امنیتی خواسته ام برای سال 98، یک فرماندار و دو معاون فرماندار خانم انتخاب و منصوب شوند.

لازم به ذکر است، در ادامه این جلسه، ظاهر پورمجاهد، به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان با حکم وزیر کشور منصوب شد، استاندار همدان از تایید حکم حسین افشاری سرپرست فرمانداری همدان نیز به عنوان فرماندار این شهر خبر داد.

همچنین با بازنشسته شدن ناصر پورمرادی، محمد علی محمدی، به عنوان مدیرکل جدید انتظامی و امنیتی استانداری همدان منصوب شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1242246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =