ایسنا:سرمربی تیم ملی در جام ملتهای 2007 کسب شش امتیاز از دو بازی برای فوتبال نتیجه گرای ایران نتیجه خوبی می داند.

امیر قلعه نویی می گوید: من بازی مقابل عراق را دیدم و بازی با کره شمالی را به خاطرهمزمانی با بازی سپاهان در ترکیه ندیدم. فکر می‌کنم از نظر نتیجه، تیم ملی عملکرد خوبی داشته است. در فوتبال ایران کمتر کسی دنبال کیفیت است و چیزی که اهمیت دارد نتیجه است. اگر از نظر نتیجه‌ بخواهید عملکرد تیم ملی را بررسی کنید باید بگویم که عملکرد ایران خوب بوده چرا که از دو بازی 6 امتیاز گرفته است.

او در پاسخ به این سوال که از نظر کیفی عملکرد تیم ملی را چطور می‌بینید گفت: در دنیا و به ویژه ایران مهم نتیجه است.

قلعه نویی درپاسخ به این سوال که وضعیت تیم ملی را برای قهرمانی چطور می‌بینید گفت: همانطور که گفتم من تنها یک بازی تیم ملی را دیده‌ام. در تورنمنت‌های این چنینی به غیر از پارامترهای دیگر و علاوه بر کیفیت فنی شانس هم اهمیت دارد و می‌تواند در موفقیت و ناکامی تیم تاثیرگذار باشد. اگر بازی سوریه برابر اردن را دیده باشید مربی سوریه فکر همه چیز را کرده بود به غیر از گل به خودی مدافع سوریه. این بستگی به شانس یک تیم دارد که بتواند در کنار عوامل دیگر به موفقیت برسد یا ناکام شود.

او در پاسخ به این سوال که شما تجربه حضور در مرحله حذفی را با تیم ملی داشته‌اید، فکر می‌کنید تیم ملی در این شرایط به چه چیزی نیاز دارد گفت: در بازی های تک حذفی تمرکز اهمیت فراوانی دارد. مهم این است که کادر فنی طوری بازیکنان را آماده کند که برای کوچکترین لحظات آماده باشند. هدایت در طول بازی هم بسیار اهمیت دارد و باید برروی این دو مسئله برای دیدارهای حذفی آمادگی کاملی داشته باشیم.

قلعه نویی درباره سطح کیفی رقابتهای جام ملتهای آسیا هم گفت: به دلیل حضور در ترکیه نتوانستم تعداد زیادی از بازی های این جام را ببینم اما واقعیت این است که با توجه به عملکردی که ژاپن در بازی دیروز ارائه داد من این تیم را شانس اول قهرمانی می‌بینم چرا که آنها کلاسی متفاوت از سطح فوتبال آسیا ارائه می‌دهند.

38

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 124282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۲:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
    0 0
    امیر جان قلب ما یی
  • امین IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
    0 0
    امیر خان دوست داریم