تیموریان که در تیم‌های بولتون و فولام بازی کرده دوست دارد به انگلیس برگردد و دوباره در تیم‌های این کشور بازی کند.

ایلنا: آندرانیک تیموریان که به دلیل بیماری بازی با کره‌شمالی را از دست داد، برای بازی فردا ایران با امارات در جام ملت‌های آسیا آماده است. تیموریان که به عنوان نماینده بازیکنان در نشست خبری امروز حضور داشت، اظهار امیدواری کرد که دوباره به اروپا برگردد. از تیموریان درباره وضعیت تیم ایران و نتایج در بازی‌های آینده سوال شد که او جواب داد:« وضعیت تیم ما خوب است. ما دوبازی خوب انجام داده‌ایم و نگاه همه به تیم مامثبت است. حالا هم همه نفرات تیم و بازیکنان دوست دارند که این نتایجی را که به دست آمده است، در دیگر بازی‌ها ادامه بدهند.»

تیموریان گفت که بیماری‌اش بهبود پیدا کرده است:« شرایط من بهتر از قبل است. تمریناتم را آغاز کرده‌ام و به کمک پزشکان تیم روز به روز بهتر می‌شوم.»

او گفت که دوست دارد در مرحله بعدی با استرالیا بازی کند:« من دوست دارم که در مرحله بعد با استرالیا بازی کنیم و خاطره آن بازی قبلی تکرار شود.»

تیموریان در پاسخ به این سوال که نتایج این مسابقات به بازیکنان ایران کمک می‌کند که فوتبالشان را در لیگ‌های اروپایی ادامه دهند، گفت« من به عنوان یک بازیکن دوبار در جام ملت‌های آسیا حضور داشته‌ام، این باربازیکنان همه یک دل شده‌اند که قهرمان شوند. ما بازیکنان خیلی خوبی در لیگ ایران داریم که متاسفانه در لیگ‌های اروپایی بازی نمی‌کنند. اما ماسعی می‌کنیم با نتایجی که به دست می‌آوریم، از این پس بازیکنان بیشتری را در اروپا داشته باشیم.»

تیموریان به صراحت گفت که دوست دارد دوباره به انگلیس بازگردد:« من با صادقانه می‌گویم که دوست دارم به انگلیس برگردم. من در آنجا تجربیات زیادی به دست آورده بودم و دوستان زیادی هم داشتم. من سعی می‌کنم که فوتبالم را در انگلیس یا دیگر کشورهای اروپایی ادامه بدهم.»

تیموریان در لیگ انگلیس برای تیم‌های بولتون و فولام بازی کرده است. او که این فصل به ایران بازگشته است، بازیکن تراکتورسازی است.

40 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 124347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ترک تهرونی US ۲۱:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۸
    0 0
    به سلامت .