۴ نفر
۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹
برد دراماتیک آلمان در هلند!

تسنیم نوشت:در ادامه دیدارهای دور دوم از مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰، آلمان در یک بازی سخت در خانه هلند سه امتیاز گرفت.

بازی‌های دور دوم از مرحله انتخابی جام ملت‌های اروپا 2020 یکشنبه شب با انجام پنج بازی در گروه‌های C ، G و I دنبال شد که در مهمترین آنها از گروه C تیم ملی آلمان در خانه هلند با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد و اولین امتیازات خود را در این دوره از رقابت‌ها کسب کرد.

آلمانی‌ها با گل دقیقه 15 لروی سانه و پس از او گلزنی سرژ گنابری در دقیقه 34 از میزبان خود پیش افتاده و با برتری دو گله به رختکن رفتند.

سه دقیقه از آغاز نیمه دوم گذشته بود که ماتیس دلیخت، مدافع پرطرفدار تیم آژاکس یکی از گل‌های خورده را برای هلند جبران کرد و در ادامه هم ممفیس دپای با گلزنی در دقیقه 63 بازی را به تساوی کشاند.

با این حال در آخرین دقیقه بازی نیکو شولز گل پیروزی‌بخش ژرمن‌ها را به ثمر رساند و بازی خوبش را کامل کرد. او پاس گل اول را هم به لروی سانه داده بود.

در دیگر بازی این گروه‌، ایرلند شمالی در خانه با نتیجه 2 بر یک بر بلاروس غلبه کرد. جانی اوانس در دقیقه 30 و جاش ماگنیس در دقیقه 87 برای ایرلند شمالی گلزنی کردند و تنها گل بلاروس هم توسط ایگو استاسویچ در دقیقه 33 به ثمر رسید.

با این نتایج در جدول گروه C تیم‌های ایرلند شمالی با شش امتیاز، آلمان (از یک بازی) و هلند (از دو بازی) هر دو با سه امتیاز (‌آلمان به دلیل کسب نتیجه بهتر در بازی رودررو بالاتر است) و استونی و بلاروس هر دو بدون امتیاز، به ترتیب رده‌های اول تا پنجم را در اختیار دارند.

در گروه G نیز دو بازی برگزار شد که در مهمترین آنها لهستان در خانه با نتیجه 2 بر صفر لتونی را از پیش رو برداشت. روبرت لواندوفسکی در دقیقه 76 و کامیل گلیک در دقیقه 84 گل‌های این بازی را برای لهستان زدند.

در بازی دیگر این گروه مصاف خانگی اسلوونی با مقدونیه یک - یک مساوی شد.

در جدول این گروه لهستان با شش امتیاز در رده نخست قرار دارد و تیم‌های رژیم اشغالگر قدس و مقدونیه (هر دو با چهار امتیاز)، اسلونی با دو امتیاز و اتریش و لتونی بدون امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

یکشنبه شب همچنین یک بازی در گروه I برگزار شد که در آن تیم ملی بلژیک میزبانش قبرس را به آسانی و با نتیجه 2 بر صفر شکست داد.

در جدول این گروه بلژیک شش امتیازی صدرنشین است و تیم‌های روسیه، قزاقستان، قبرس و اسکاتلند همگی با سه امتیاز و برحسب تفاضل گل یا نتیجه بازی‌های رودررو به ترتیب دوم تا پنجم هستند. سن‌مارینو نیز بدون امتیاز در قعر جدول است.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1243835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =