روایت خبرنگار پرسپولیسی از حملات به داور دربی

از دیروز هجمه‌ها علیه اشکان خورشیدی داور احتمالی دربی زیاد شده.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از پر شدن اسم اشکان خورشیدی به عنوان داور دربی پیش رو در فضای مجازی و رسانه باشگاه استقلال نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد. حالا حسین قدوسی، خبرنگار پرسپولیسی در کانال خودش درباره چنین هجمه هایی نوشت:

دربی نزدیک است و از مدتها قبل همه می دانند  که خورشیدی داور این دربی است. با اعلام اسامی داوران و انتخاب فغانی و حیدری به  عنوان داور دیگر بازی ها بیشتر از قبل محرز شد که خورشیدی داور دربی است.  در این شرایط خطیر معاون باشگاه استقلال رسما اعلام داشته ما مخالف انتخاب داوری  هستیم که نام او برده می شود و پیشنهاد می کنیم داور دربی خارجی باشد. یکماه قبل هم برخی مسوولان باشگاه پرسپولیس خواهان انتخاب داور خارجی برای  دربی شدند اما اخیرا واکنشی نداشته اند. در فضای مجازی اما  هوادارات هر دو تیم نسبت به انتخاب خورشیدی معترض هستند و هر یک سعی می کنند اشتباهات خورشیدی به ضرر تیم خود را نشان دهند. این رویه ای است که در فضای مجازی قبل از هر بازی سرخابی ها دیده می شود.

 حال اعتراض به انتخاب خورشیدی از سوی استقلال قطعا با واکنش باشگاه پرسپولیس هم همراه خواهد شد. نمی توان هم در این فاصله کم داور خارجی انتخاب  خواهد کرد. خروجی این هجمه ها قبل از دربی اما سنگین شدن فضا علیه خورشیدی است و بس.  حالا سرخابی ها جنگ روانی را نه علیه یکدیگر که علیه داور  آغاز کرده‌اند واین اتفاق، اتفاق خوبی برای دربی و داوری آن نیست.

41257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1243890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =