اعلام شماره حساب برای دریافت کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان توسط سپاه و بسیج

سپاه نیوز نوشت: روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای شماره حساب و کارت بانکی برای دریافت متمرکز کمک های مردمی به سیل‌زدگان از طریق سپاه و بسیج را رسماً اعلام کرد.

در پی گزارش برخی سوء استفاده ها برای جذب و دریافت کمک‌های نقدی مردمی به سیل زدگان عزیز تحت نام سپاه و بسیج، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای شماره کارت و حساب بانکی ویژه حوادث غیر مترقبه به نام "سازمان بسیج مستضعفین" را اعلام کرد.

 متن اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

با عنایت به فرمان مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مبنی بر نقش آفرینی و گسیل امکانات بیشتر برای امدادرسانی به مناطق سیل زده توسط نیروهای مسلح، برابر هماهنگی‌های بعمل آمده با دادستان محترم کل کشور، به منظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده از نام سپاه و بسیج و گروههای جهادی برای جذب کمک های مردمی و اعمال مدیریت و نظارت لازم، شماره حساب متمرکز دولتی ۵۱۵۱۸۱۸۰۸۶۰۱۱ نزد بانک سپه و یا کارت بانکی شماره ۵۸۹۲۱۰۱۲۱۴۴۸۵۲۰۹ برای دریافت کمک‌های مردم عزیز کشورمان ویژه حوادث غیرمترقبه اعلام می گردد.

از عموم هموطنان تقاضا می شود اهدای کمک‌های نقدی خود به سیل زدگان از طریق سپاه و بسیج را صرفاً به شماره حساب و کارت اعلام شده واریز نمایند .

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

۲۱۴۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1244004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =