همراه بانک تجارت امکانی آسان و مطمئن برای کمک به سیل‌زدگان

هموطنان خیراندیش می‌توانند از طریق همراه بانک تجارت کمک‌های خود را به آسیب دیدگان سیل‌های اخیر کشور برسانند.

در روزهای ابتدایی سال 1398 هموطنان عزیز کشورمان در استان‌های مختلفی همچون گلستان، مازندران، فارس، ایلام و کرمانشاه دچار حادثه غم‌انگیز سیل شدند. اکنون رساندن امن، سریع و هدفمند کمک‌های مردمی به این آسیب‌دیدگان، دغدغه‌ای است که می‌تواند شرایط را برای بازگشت هموطنان به شرایط عادی تسهیل کند. بر همین اساس به گفته مسؤولان قضایی کشور هرگونه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای استان‌های سیل‌زده جز از طریق حساب‌های رسمی جمعیت هلال احمر و کمیته امداد ممنوع است.

بانک تجارت در همین راستا پیش از این با ایجاد درگاه جمع‌سپاری کمک‌های مردمی به حساب 99999 جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در همراه بانک تجارت، امکان کمک‌رسانی به آسیب دیدگان را فراهم کرده و هموطنان خیراندیش می‌توانند از این درگاه امن و مطمئن کمک‌های خود را به آسیب دیدگان سیل‌های اخیر کشور برسانند.

بخش نیکوکاری همراه بانک جدید تجارت درگاهی مطمئن رساندن کمک‌های هموطنان به جمعیت هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی، محک، بهزیستی، ستاد دیه، برنامه جهانی غذا، یونیسف، آسایشگاه کهریزک و موسسه حمایت از ضایعات نخاعی به شمار می‌رود.

هموطنان همچنین می‌توانند از طریق خودپردازهای بانک تجارت و یا وارد کردن شماره حساب 99999 در اینترنت بانک تجارت نسبت به ارسال کمک‌های نقدی خود به سیل‌زدگان اقدام کنند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1244365