استقرار ۶۳ دستگاه جرثقیل سبک و سنگین در محور های ارتباطی مازندران

عیسی خادمی، رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران،گفت:۶۳ دستگاه جرثقیل سبک و سنگین در محورهای ارتباطی استان و پلیس راه مستقر هستند و بازگشایی راهها در تصادفات را برعهده دارند.

به گزارش خبرنگزاری خبرآنلاین ازساری، عیسی خادمی، رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با بیان اینکه ۲۱۱شرکت مسافربری در قالب شرکتهای اتوبوس رانی،مینی بوسرانی، سواری رانی حمل و نقل مسافرین در ایام نوروز را برعهده دارند، گفت: این شرکت ها فروش بلیط را از ۱۲ اسفندماه سال گذشته آغاز کردند و هموطنان می توانند تا پایان فروردین ماه سال جاری با مراجعه به سامانه اینترنتی نسبت به تهیه بلیط مسافربری اقدام کنند.

وی افزود: ۹۴۵ هزارو ۳۹۶ خودرو از تاریخ ۲۵ اسفند ماه سال ۹۷ تا ۵ فروردین ماه سال جاری وارد استان شدند و ۷۱۱ هزار و ۸۰۳ خودرو خروجی داشتیم.

خادمی با بیان اینکه قبل از تعطیلات نوروزی در طرح ضربتی نسبت به پاکسازی حریم جاده ها و محور ها اقدام شده است، ادامه داد: با شرکت های امدادرسانی نیز هماهنگی های لازم برای استقرار ایستگاه های ثابت و سیار در طول محورهای استان در ایام تعطیلات نوروزی شده است.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر مازندران به هماهنگی با پلیس راه استان برای گشت نامحسوس اشاره کرد و گفت: ۱۳ دستگاه گشت نامحسوس در این ایام داریم که در جاده های استان سرعت غیر مجاز، رفتارهای نابهنجار و ... را رصد می کنند.

وی افزود: ۶۳ دستگاه جرثقیل سبک و سنگین در محورهای ارتباطی استان و پلیس راه مستقر هستند و بازگشایی راهها در تصادفات را برعهده دارند.

خادمی به سامانه گویا ۱۴۱ اشاره کرد و ادامه داد: این سامانه به صورت شبانه روز آماده اطلاع رسانی به هموطنان است و مردم می تواند با تماس به این سامانه از بهترین مسیر و شرایط جوی اطلاع پیدا کنند.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر مازندران خاطر نشان کرد: هموطنان و مسافران می توانند با تماس به سامانه ۳۰۰۰۱۴۳ پیشنهادات، نظرات و انتقادات خود را ارائه دهند.

وی گفت: در استان مازندران ۴۵ دوربین نظارت تصویری، ۵۶ سامانه ثبت تخلف سرعت، ۱۰۲ سامانه تردد شمار، دو سامانه توزین درحال حرکت، سامانه اطلاع رسانی تابلوهای پیام متغییر و تابلوهای ترافیک نما به صورت شبانه روزی کار رصد اطلاعات ورودی و خروجی استان و محورهای داخلی را برعهده دارند که این اطلاعات در اختیار دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات تسهیلات سفر نوروزی قرار می گیرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1244381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =