تاکید مدیر عامل بانک ملی ایران بر تحقق شعار مقام معظم رهبری و حمایت از خسارت دیدگان از سیل اخیر

مدیرعامل بانک ملی ایران در تماس تلفنی با رییس امور شعب بانک ملی لرستان بر تحقق شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر سال رونق تولید و حمایت از خسارات دیدگان از سیل تاکید نمود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، در این خصوص بیژن مقدم رییس امور شعب بانک ملی استان و رییس شورای هماهنگی بانکهای استان در گفتگوی تلفنی با خبرنگار خبرآنلاین گفت: در سیل چند روز گذشته خسارات زیادی در استان به بخش خصوصی و دولتی وارد شده که طی گفتگویی که با مقام مدیرعامل داشتیم ایشان موافقت نمودند که در بخش تسهیلات بهسازی مسکن شهری و روستایی، خرید لوازم خانگی از سیل زدگان حمایت جدی شود.

رییس شورای هماهنگی بانکهای استان افزود: در بخش کشاورزی نیز خساراتی که به تجهیزات و ادوات کشاورزی نیز که وارد شده با تاکید دکتر حسین زاده رییس شورای هماهنگی بانکهای کشور، بصورت تخصصی بانک کشاورزی و مسکن نیز حمایت کردند و اعلام آمادگی نمودند در این حوزه حمایتهای خود از مردم دریغ نکنند.

بیژن مقدم بیرانوند با بیان اینکه در سیل اخیر بیشترین خسارت دولتی به زیرساختهای شرکت برق وارد شده اظهار داشت: سال گذشته به جهت بروز کردن تاسیسات ، تجهیزات و شبکه برق استان در حدود 6 میلیارد تومان به شرکت برق تسهیلات پرداخت کردیم همچنین 30 میلیارد تومان از طلب پیمانکاران شرکت آبفای شهری استان نیز پرداخت شد.

کمک به بازسازی شبکه های آب و برق

در این سیل نیز باتوجه به اینکه  خسارات زیادی که شبکه های برق و آبفا وارد شده با تاکید دکتر حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران ، آمادگی پرداخت تسهیلات به جهت بازسازی و تجهیز شبکه های آب و برق را داریم و به همین منظور قرار است طی بازدیدی که از تاسیسات خسارت دیده داشته باشیم حمایت ها را طی روزهای آتی در دستور قرار دهیم.

حمایتهای بی سابقه بانک ملی به حوزه درمان استان

رییس امور شعب بانک ملی استان لرستان نیز با اشاره به حمایتهای بانک ملی ایران از حوزه درمانی لرستان بیان نمود: طبق هماهنگی ها و موافقت بخش اعتباری بانک و مدیرعامل محترم  مبلغ 120 میلیارد تومان برای ساخت بیمارستانهای کوهدشت و دورود با دانشگاه علوم پزشکی  قرارداد منعقد کردیم همچنین مبلغ 300 میلیون تومان کمک بلاعوض جهت غربالگری در خرم آباد پرداخت نمودیم.

وی همچنین افزود: در راه اندازی مرکز رادیوتراپی خرم آباد بانک ملی حمایتهای بی سابقه ای انجام داده که در این خصوص جا دارد از کمکهای جناب دکتر حسین زاده تقدیر و تشکر نماییم.

تحقق شعار مقام معظم رهبری در اولویت برنامه های بانک ملی

مقدم  در رابطه با شعار مقام معظم رهبری در راستای تحقق رونق تولید نیز گفت: باتوجه به تاکیدات مداوم مقام معظم رهبری در بحث حمایت از تولید و اشتغال خوشبختانه با پیگیری های که صورت گرفت در اواخر سال گذشته مبلغ 50 میلیارد تومان به کارخانه داروسازی اکسیر بروجرد،30 میلیارد تومان به نساجی بروجرد و 80 میلیارد تومان به پتروشیمی خرم آباد تسهیلات در جهت حمایت از کار و تولید پرداخت گردید امسال نیز حمایت از رونق تولید در اولویت برنامه های بانک ملی ایران است و این آمادگی را داریم که از واحدهای تولیدی اشتغال زا و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری حمایت نموده و تسهیلات مورد نیاز را پرداخت نماییم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1244669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =