۰ نفر
۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
مصاحبه فیفا با مربی ایرانی تیم کویت

سایت فیفا گزارشی از رشد و توسعه فوتبال و فوتسال بانوان کویت در یک سال اخیر منتشر کرده است که در بخشی از این گزارش اشاره به تلاش های شهرزاد مظفر سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال بانوان کویت شده است.

به گزارش "ورزش سه"، در بخشی از این گزارش نویسنده فیفا می نویسد برای اولین بار لیگ فوتسال بانوان کویت در سال 2019 با حضور یازده تیم راه اندازی شد. از سویی این کشور در یک سال اخیر فستیوال های متعددی را در فوتبال و فوتسال بانوان در رده سنی زیر 15 سال و زیر 17 سال پشت سر گذاشته است و کویت یکی از سه کشوری است که در منطقه استراتژی 4 ساله فیفا را برای پیشرفت در بخش بانوان دنبال  می کند و به نظر می رسد با نیروهای فعالی که در کمیته بانوان دارد به هدف نهایی دست پیدا خواهد کرد. 

در بخش دیگری از این گزارش می خوانیم فدراسیون فوتبال کویت برای اینکه استراتژی چهار ساله فیفا در فوتسال بانوان را به خوبی پیاده کند دست به استخدام مربی ایرانی زده است. شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران که آخرین عملکرد او قهرمانی در جام ملت ها و شکست ژاپن در بازی نهایی بوده است.

خبرنگار سایت فیفا در این گزارش مصاحبه ای هم با مربی ایرانی تیم ملی فوتسال بانوان کویت انجام داده است. شهرزاد مظفر می گوید: طی مدت کوتاهی که در کویت حضور داشتم شاهد رشد و پیشرفت فوتبال و فوتسال بانوان کویت به خوبی بودم و این به خاطر نیروهای فعالی است که درکمیته بانوان حضور دارند و البته فدراسیون فوتبال کویت هم به خوبی از برنامه ها حمایت می کند.استعدادهایی که گزینش شده اند ما را به هدف نزدیک خواهند کرد به این خاطر که بسیار با انگیزه کار می کنند و همه به آینده امیدوار هستیم.

فیفا برای پیشبرد استراتژی 4 ساله اش در فیفا تاکنون دو نشست در ماه های اخیر در کویت برگزار کرده است که در هر دو نشست شهرزاد مظفر هم حضور داشته است . مربی ایرانی که با عقد قرارداد دوساله سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان کویت شده است و در راه اندازی لیگ فوتسال بانوان این کشور گام های مثبتی برداشته است. بی شک یکی از اهداف او این است که تیم ملی فوتسال بانوان کویت را در بازی های جام ملت های آسیا به جایگاه خوبی برساند.

فوتبال و فوتسال کویت در یک سال اخیر و بعد از رهایی از تعلیق جهش خوبی برای بازگشت به روزهای خوب گذشته داشته است و این طور می شود گفت هم اکنون فوتبال و فوتسال در این کشور با رویکرد جدیدی رو به جلو گام برمی دارد.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1244963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =