ایسنا:سرمربی تیم فوتبال کره معتقد است تیمش می تواند در بازی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا مقابل ایران نمایش مناسبی داشته باشد.

"چو کوانگ رائه" ، سرمربی تیم ملی کره جنوبی پس از پیروزی تیمش مقابل هند و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت ها در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: از این که نتوانیم با تفاضل گل مناسب هند را ببریم، اصلا نگران نبودم. زیاد در مورد شانس هایی که در بازی امشب از دست دادیم، ناراحت نیستم. هنگامی که در مورد ایران صحبت می کنیم باید بدانیم که این تیم یکی از قدرت های اول فوتبال آسیاست و فکر می کنم که هر طور شده برای قهرمانی در این تورنمنت باید از سد ایران بگذریم.


سرمربی کره ادامه داد: نگرانی من از این بود که سه بازیکن یک کارته داشتم و احتمال می دادم که آنها بازی مقابل ایران را از دست بدهند. از نمایش امشب تیمم مقابل هند رضایت کافی دارم هر چند که موقعیت‌های فراوانی را از دست دادیم، اما در کل از عملکرد شاگردانم راضی هستم.


وی با اشاره به این که کره بازی به بازی در این جام بهتر شده است گفت: ما در نیمه اول یک پنالتی به هندی‌ها زدیم که می توانستیم از آن اجتناب کنیم. در آن صحنه "کواک تائه هوی"، دقت کافی نداشت و ما می‌توانستیم بهتر عمل کنیم. تمامی بازیکنان در مقابل هند نمایش خوبی داشتند و به اعتقاد من تیم ما بازی به بازی در حال بهتر شدن بوده است. اگر همین کیفیت را در بازی بعدی خود انجام دهیم مطمئن هستم که بازی خوبی را در مقابل ایران انجام خواهیم داد.


چو کوانگ رائه در ادامه نشست خبری گفت: من "لی‌ یونگ سو" را از ترکیب بیرون گذاشته بودم، در حالی که "چا دو ری" و "کی سونگ یونگ" تنها یک نیمه به میدان رفتند تا برای بازی در برابر ایران آماده باشند. هیچ تیم ضعیفی در مرحله یک چهارم نهایی حضور ندارد، بنابراین باید خود را برای قرار گرفتن در بهترین شرایط آماده کنیم.


سرمربی تیم ملی کره هم چنین در مورد دیدار دوستانه ای ایران و کره جنوبی که چند ماه پیش در سئول انجام شد، گفت: من بازی های گروه D را دیده‌ام و هیچ ترسی از رویارویی با ایران ندارم، چرا که پیش از این در سئول یک بازی دوستانه را با آنها انجام دادیم و اگر تیم کنونی ما را با تیم ما در آن بازی مقایسه کنید می بینید که ما چقدر بهتر شده ایم.من باور دارم که می توانیم از پس بازی با ایران بربیاییم.

 

38

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 124518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • قاسم سلامت IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
    0 0
    چشم بسته غیب گفتند حضرت آقا!!!!صد در صد باید از سد تیم ایران رد بشی تا بری مراحل بالاتر
  • سعيد IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
    0 0
    زهي خيال باطل حاجي.بچه هابرنامه چيدن له تون كنند
  • امیر IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
    0 0
    چه جالب اتفاقا ما هم برای قهرمانی باید از سد شما بگذریم!