امیر دریادار خان‌زادی: از ظرفیت نیروی دریایی ارتش برای لایروبی گرگان‌رود استفاده می‌شود

فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در استان گلستان ضمن بازدید از مناطق سیل زده و همدردی با مردم شریف این استان از نزدیک در جریان روند پیشرفت و مشکلات پیش رو قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی با حضور در مناطق سیل زده استان گلستان و گفتگوی صمیمی با مردم روستاهای آق قلا و گمیشان، دستور ویژه جهت تامین اقلام و نیازمندی های مورد نیاز و همچنین رسیدگی و استقرار بیشتر تیم های پشتیبانی، عملیاتی و درمانی را به فرمانده ناوگان شمال صادر کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه با اشاره به حضور یگان های پروازی در این مناطق افزود: با هماهنگی های بعمل آمده تخلیه سیل آب‌های شهرستان های آق قلا و گمیشان در حال انجام می باشد و همچنین با حضور متخصصین و مهندسین نداجا در این مناطق ظرفیت های لازم جهت لایروبی گرگان رود در دست اقدام می باشد.

خانزادی در پایان از بیمارستان صحرایی، نانوایی و آشپزخانه سیار بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، پخت هزار پرس غذای گرم و نان توسط آشپزخانه و خبازخانه سیار و همچنین بیمارستان صحرایی نیروی دریایی ارتش از ابتدا با ۲۵۴۷ ویزیت، ۱۰۹۹ تزریقات، ۲۲مورد رادیولوژی و۱۲۰۰مورد درمان سرپایی که دارای ظرفیت اتاق عمل، رادیولوژی، ارتوپدی، آزمایشگاه و داروخانه می باشد به همه مردم آسیب دیده در سیل کمک و امدادرسانی کرد.

۲۱۴۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1245477

برچسب‌ها