کانال‌ها و مسیل‌های تبریز لای‌روبی و پاک‌سازی شد

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: برای جلوگیری از سیلاب و آبگرفتگی معابر، کانال ها و مسیل های بالادست شرق این شهر نخاله برداری، لایروبی و پاکسازی شد.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز به نقل از روابط عمومی، علیرضا اصغری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این اقدام با همکاری این سازمان و معاونت خدمات شهری و اجرایی مناطق دهگانه تبریز انجام شده و ادامه دارد.

وی اظهار داشت: ماشین آلات و تجهیزات موجود در سازمان مدیریت پسماند نیز توسط عوامل و متخصصان مربوط بازسازی شده و برای لایروبی و پاکسازی مسیل های بالادست در مواقع بارش های احتمالی شدید آماده شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز با بیان اینکه برای وقوع سیلاب های احتمالی عوامل این سازمان همواره باید آمادگی کامل را داشته باشند، گفت: عوامل دستگاه نظارت سازمان بر عملکرد پیمانکاران مناطق و نحوه پاکسازی معابر و سطح شهر به صورت شبانه‌ روزی نظارت دارند.

اصغری ادامه داد: عوامل این سازمان با همکاری معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز ماشین آلات و تجهیزاتی مانند کمپرسی های ۱۰ چرخ و لودر در اختیار مناطق قرار داده تا با خاکبرداری و لایروبی کانال ها و مسیل ها از بروز سیلاب جلوگیری شود.

بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی روزهای یکشنبه و دوشنبه رودخانه های فصلی و مسیل های استان سیلابی می شود.

کلانشهر ۱.۸ میلیون نفری تبریز دارای ۱۰ منطقه شهرداری است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1245677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =