اقدام گوهر خیراندیش برای حمایت از تولید داخلی

تسنیم نوشت: «پل فروردین»، ویژه برنامه نوروزی شبکه دو تلویزیون با اجرای محسن آزادی و نیما رئیسی و حضور گوهر خیراندیش، بازیگر سینما و تلویزیون و امیر تاجیک خواننده پاپ ایرانی روی آنتن رفت.

 گوهر خیراندیش در این برنامه با ابراز همدردی با هموطنان سیل ‌زده مناطق مختلف کشور گفت: «یاری‌رسانی، همدلی و یکرنگی مردم برای بهبود شرایط سخت سیل‌زدگان تحسین‌برانگیز و افتخار آفرین است.»

در ادامه این بازیگر پیشکسوت با اشاره به نقش‌آفرینی در پروژه «هیولا »به کارگردانی مهران مدیری گفت که این سریال به زودی روانه بازار می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت کارآفرینی خود و اقدام برای راه‌اندازی پایگاه اینترنتی برای ثبت کارگاه‌ها و محصولات تولیدی و تبلیغ و فروش این کالاهای داخلی عنوان کرد: هنرمندان، ورزشکاران، افراد دارای تریبون و... شایسته است که برای رونق تولید داخلی و حرکت چرخ‌های اقتصاد کشور  از کالای ایرانی و تولیدکننده داخلی حمایت کنند.

در ادامه این برنامه، امیر تاجیک در بخش دیگر برنامه «پل فروردین» و در استدیو بهار آوا به اجرای سه قطعه موسیقی پرداخت.

از دیگر بخش‌های «پل فروردین» پخش مستند «باباجون» با موضوع فعالیت‌های خود جوش خیر برای کسب رضای الهی و مستند «سیل آق‌قلا» بود که نیما رئیسی، مجری برنامه در مستند سیل آق‌قلا با حضور در مناطق سیل‌زده استان گلستان از نزدیک به نمایش گوشه‌ای از مشکلات، نیازهای هم‌وطنان سیل زده و کمک‌های مردمی و نهادی به آسیب‌دیدگان پرداخت.

یادآور می‌شود، برنامه «پل فروردین »کاری از گروه برنامه‌سازی اجتماعی فرهنگی شبکه دو سیما است که به تهیه‌کنندگی احسان ارغوانی و مهدی بابایی در سه فاز از شبکه دو پخش می‌شود.

۲۴۱۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1245704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =