تشریح نیازمندی‌های مردم استان سیل‌زده لرستان از زبان نماینده خرم‌آباد

ایسنا نوشت: نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس با تاکید بر این‌که «ارتباط راهی و تلفنی در غالب نقاط استان لرستان قطع است گفت: اورژانسی‌ترین کاری که در این شرایط از دولت انتظار می‌رود برقراری ارتباط تلفنی و راه‌هاست تا بتوانیم امکانات را به دست مردم برسانیم.

محمد بیرانوند با اشاره به آخرین وضعیت خرم‌آباد بعد از سیل اخیر بیان کرد: امروز هوا در سطح خرم آباد مساعد است اما ارتباط غالب روستاها قطع شده است. در شهر دوره چگینی به جد نیاز به کمک‌های اولیه داریم. در روستاهای دوآب، دلبر و بخش‌هایی از سپید دشت و بیران شهر ارتباط کاملاً قطع است.

او گفت: در شهر دوره چگینی ارتباط تلفنی نیز قطع شده است و افراد برای برقراری ارتباط باید بتوانند ۱۰ کیلومتر جابه جا شوند. می‌توان گفت ارتباطات در غالب روستاها و شهرستان‌های استان قطع است و مردم به شدت در مضیقه هستند.

او تصریح کرد: تجهیزات به اندازه کافی وجود ندارد و همان میزانی که نیز موجود است به دلیل قطع بودن ارتباط‌ها نمی‌توانیم به دست مردم برسانیم. قبل از هر کاری باید ارتباطات برقرار شود. ارتباط راه‌ها و تلفنی باید برقرار شود تا ما بتوانیم اوضاع را ساماندهی کنیم.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس تاکید کرد: اورژانسی‌ترین کاری که در این شرایط از دولت انتظار می‌رود برقراری ارتباط تلفنی و راه‌هاست تا بتوانیم امکانات را به دست مردم برسانیم. اکنون در روستاهای دارایی، بدرآباد، بهرامی، ناصروند و روستاهای سپید دشت ارتباط‌ها قطع است.

او در پایان گفت: در شهرستان دوره چگینی ضمن این‌که در مرکز شهرستان ارتباط تلفنی قطع است در ۱۲ روستا آن نیز ارتباطات راهی قطع است. بعضی از مردم در مناطق امن اسکان داده شده‌اند اما بعضی از مردم نیز شب گذشته را در سرما به سر بردند و به سختی گذراندند.

17216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1246191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =