صالحی: مشایخی همواره در کنار مردم و برای مردم ایفای نقش می‌کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن ابراز تسلیت برای درگذشت جمشید مشایخی، این بازیگر پیشکسوت را چهره ماندگار و برجسته بازیگری دانست که خاطرات فراوانی در ذهن و ضمیر مردم به‌یادگار گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، درگذشت جمشید مشایخی، کمال‌الملک سینمای ایران را تسلیت گفت.

در پیام سیدعباس صالحی آمده است: «درگذشت هنرمند مردمی و پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون، مرحوم جمشید مشایخی موجب تالم و تاسف فراوان گردید. این چهره ماندگار و برجسته بازیگری در بیش از شش دهه فعالیت حرفه‌ای خود، در نقش‌هایی متفاوت و اثرگذار، خاطرات فراوانی در ذهن و ضمیر مردم عزیز کشورمان به یادگار گذاشت و همواره در کنار مردم و برای مردم ایفای نقش می‌کرد.

اینجانب فقدان این هنرمند محجوب و محبوب را به همه علاقه‌مندان وی و اهالی فرهنگ و هنر و نیز خانواده گرامی آن مرحوم بویژه فرزندان عزیزش صمیمانه تسلیت می‌گویم.

از خداوند متعال در ایامی که شمیم بعثت نبوی در بهار طبیعت جسم و جان ما را عطرآگین نموده است، برای روح آن عزیز از دست رفته آرامش ابدی و علو درجات و برای بازماندگان معزز صبر و شکیبایی آرزومندم.»

جمشید مشایخی پس از یک دوره طولانی بیماری که بارها او را در بیمارستان بستری کرد، ساعت ۲۱ شامگاه سه‌شنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ بر اثر ایست قلبی درگذشت.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1246359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =