رییس فدراسیون فوتبال ایران در پایان بازی تیم ملی ایران و امارات، در رختکن تیم ملی حاضر شد و این پیروزی را به بازیکنان تیم ملی و کادرفنی تبریک گفت.

به گزارش ایسنا علی کفاشیان پس از پیروزی 3 بر صفر تیم ملی ایران برابر امارات در آخرین بازی دور گروهی در رختکن تیم ملی ایران حاضر شد و این برد را به آنها و مربیان تیم ملی تبریک گفت.

قرار است پاداش این بازی و همچنین پاداش‌های وعده داده شده قبلی به بازیکنان تیم ملی پرداخت شود.

کفاشیان در پایان بازی در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: «این بازی دو حسن داشت. یکی اینکه به بازیکنان نیمکت‌نشین اعتقاد به نفس بالایی داد و دیگر اینکه توانستیم با بازیکنان ذخیره، امارات را که تیم خوبی بود شکست دادیم. این تیم پشتوانه خوبی برای فوتبال ماست. با این برد اعتماد به نفس خوبی پیدا کردیم، ضمن آنکه تیم دوم ما هم با اعتماد به نفس بالا و بسیار راحت توانست بازی را به دست گرفته و برنده از میدان خارج شود. تیم ما در این بازی عالی نشان داد و نویدبخش آینده خوب برای فوتبال ما بود. امیدوارم این نتایج و این عملکرد بیش از همه باعث آشتی مردم با فوتبال شود و بازیکنان هم با انگیزه بیشتر در بازیهای بعد به میدان بروند.»

او همچنین گفت: «افشین قطبی همیشه گفته بود که قصد دارد برای آینده هم تیم خوبی بسازد و حالا حاصل چند سال کار او و همچنین تیم‌های پایه این شده است. ما از افشین قطبی حمایت کردیم و او با اعتماد به نفس بیشتری کارش را دنبال کرد. نتیجه‌اش هم تیم خوب و یکدست کنونی شده است که امیدواریم کادرفنی بعدی هم بتواند از آن استفاده کند.»

کفاشیان در پایان گفت: «من هم مثل بقیه از این برد خوشحالم. امیدوارم در بازیهای بعد هم موفق باشیم. همیشه برابر تیم‌های قوی‌تر بهتر بازی می‌کنیم و برابر تیم‌های ضعیف‌تر با استرس بیشتری به میدان می‌رویم. به بازی برابر کره‌جنوبی بسیار امیدوارم.»

40

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 124648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
    0 0
    یعنی تا آخر جام ملتها اخراجش نمیکنید؟! یعنی آخرشن اینا، از اون بالا تا پایین همه باحالن!
  • رامین IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
    0 0
    مرسی استاد!
  • مردم ایران IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
    0 0
    لطفاپیام مرا در مورد کفاشیان انعکاس ندهید. متشکرم
  • بدون نام DE ۰۵:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۳۰
    0 0
    پس مصاحبه دیروز چی بود؟
  • بشارتلو از مینودشت IR ۰۵:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۳۰
    0 0
    آقای کفاشیان شما بهتره گند انتخابات فوتبال آسیا رو بهش فکر کنید وپشت این پیروزیهای قطبی وشاگردانش پنهان نشوید اگر قهرمان هم شویم شما وآقای سعیدلو بازنده هستید
  • امین IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۳۰
    0 0
    قطبی باید بمونه حتی اگه دستمزد کاپلو را بخواد.تیم ملی با قطبی راحت به جام جهانی میره مثل برانکو.
  • علي IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۳۰
    0 0
    قطبي براي ايران ساخته نشده در ايران قورتش ميدن. تا الآنشم خيلي هنر كرده كه مونده. فوتبال ما با اين مطبوعات و مديران براي قطبي بسيار كوچك و دردسر ساز و كوتاه كننده عمره.
  • بدون نام IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۳۰
    0 0
    باز با یکی دو برد جو گیر شد
  • بدون نام IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۳۰
    0 0
    حمایت باید عملیاتی باشه ونه کلامی اونهم توی رختکن! تیم ملی جه در این دوره از مسابقات وچه در دوره های بعد ببازه از ارزشهای فرهنگی قطبی کم نمیکنه ! میخوام بدونم چرا بعد از بازی دیروز نقب زدین وبا منصوریان تلفنی ارتباط بر قرار کردین چرا تمرکز بازی رو از تیم ملی میگیرین؟