۳ نفر
۱۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
برای مجیدی که الان وقت حرف زدنش است نه سکوت

اگر قرار است فرهاد حرف بزند و از شرایط استقلال بگوید، الان دقیقا زمانش است.

احسان خراسانی: فرهاد مجیدی بعد از بازی سایپا به خبرنگاران گفت مصاحبه نمی‌کند. او درست در روزهایی که باید حرف بزند، سکوت کرد. فرهاد تصمیم گرفته مثل دوران بازیگری اش کمتر حرف بزند ولی این مسئله به هر حال قابل قبول نخواهد بود که او چندی بعد دوباره بیاید و ناگفته هایش را به زبان بیاورد. طبیعتا اگر قرار است او حرف بزند و از شرایط استقلال بگوید، الان دقیقا زمانش است.

هنوز مشکلات داخلی استقلال حل نشده و هواداران واقعا نمی دانند در این تیم چه می گذرد؟ بعد از دربی اختلافاتی در داخل استقلال پیش آمد. مجیدی هم با ستوده پزشک این تیم درگیری لفظی داشت. طبیعتا اگر زمانی برای حرف زدن باشد، همین حالاست، حالا که می توان جلوی بعضی مشکلات را گرفت.

استقلال در داخل مشکلاتی دارد که هیچکس نمی خواهد درباره شان حرف بزند. یحتمل در پایان فصل بعضی از بازیکنان و مسئولان به حرف می آیند و چیزهایی می گویند، آن زمان اما دیر است. مجیدی جزو کسانی است که به هر حال محبوبیت دارد و هیچکس در حال حاضر و در داخل تیم بزرگتر او نیست. مجیدی محبوبیت زیادی بین هواداران دارد ولی همچنان حرف نمی زند و سکوت می کند. سکوتی که بی شک کمکی به فرهاد و استقلال نمی کند.

252 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1246888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • GB ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۶
    0 0
    مجيدى و كريمى به درد اين كار نمى خورند و فقط براى توى خبر ماندن ها ول كن فوتبال نيستند. خودشان هم اين را به خوبى مى دانند.
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۶
    0 0
    فکر کردم خبرتون در باره سیل زدگان است!
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۶
    0 0
    تمام کاسه کوره های شکست رو سر رحمتی و اسماعیلی خراب کردند در حالی که کسان دیگری برنامه دارند شفر را زمین بزنند تا مجیدی سرمربی بشه همون کاری که عده ای با خیانت در حق مرحوم حجازی کردند