۰ نفر
۱۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳
پدیده نتوانست جای استقلال را بگیرد

با تساوی فولاد خوزستان مقابل پدیده، شگفتی‌ساز نیم فصل نخست لیگ هجدهم نتوانست به رتبه چهارم جدول دست پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پیروزی امروز یحیی گل محمدی در اهواز می توانست صدر جدول را داغ تر نگه دارد اما تساوی او مقابل شاگردان افشین قطبی باعث شد تا آخرین شانس قهرمانی لیگ، دیگر هیچ شانسی برای قهرمانی نداشته باشد. این بازی از ساعت 16 در ورزشگاه فولاد آره‌نا اهواز آغاز شد. محمدرضا اکبریان به عنوان داور نخست و علیرضا ایلدروم بابک عباسقلی به عنوان دستیارهای او این دیدار مهم را قضاوت کردند.

گزارش بازی

در سی دقیقه نخست بازی به آرامی دنبال می شد اگرچه فولادی ها با توجه به میزبانی از شرایط بهتری برخورددار بودند. شاگردان قطبی به موقعیت سازی های متعدد ادامه دادند و در نهایت موفق شدند در دقیقه 30 به گل نخست دست پیدا کنند. ارسال زمینی فرزاد جعفری از سمت راست، با ضربه به موقع و عالی لوسیانو پریرا همراه شد که این توپ دروازه پدیده را باز کرد. بلافاصله پس از این گل، با ضربه سر یونس شاکری دروازه فولاد باز شد اما کمک داور این گل را آفساید تشخیص داد. در ادامه پدیده تلاش کرد تا فشار بیشتری به رقیب خوزستانی خود بیاورد و در نهایت در دقیقه 42 و با اشتباه بابک مرادی، شاگردان یحیی گل محمدی صاحب یک ضربه پنالتی شدند. امین قاسمی نژاد پشت این توپ ایستاد و با گل کردن آن، باعث شد تا بازی در نیمه نخست با تساوی 1-1 به پایان برسد.

نیمه دوم نیز در شرایطی مشابه با نیمه نخست، هر دو تیم بازی آرامی را دنبال می کردند. تلاش های شاگردان قطبی و گل محمدی به موقعیت های نصفه و نیمه منتهی می شد اما نخستین صحنه زیبای نیمه دوم در دقیقه 57 رقم خورد. پاسکاری فوق العاده بازیکنان پدیده یک حمله خوب را برای این تیم شکل داد. توپ به محمد قاسمی نژاد رسید اما شوت او به بالای دروازه فولاد رفت. در دقیقه 63 هم رضا میرزایی روی ضد حمله فولادی ها توپ را به تور کنار دروازه پدیده چسباند. در دقیقه 71 هم شوت محکم عارف غلامی روی زمین کشیده شد و از کنار دروازه پدیده به بیرون از زمین رفت. این بازی در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید تا فولاد خوزستان با 30 امتیاز فاصله اش با پدیده 43 امتیازی را به 13 امتیاز کاهش دهد. پدیده هم که با پیروزی در این بازی می توانست بالاتر از استقلال قرار بگیرد، به یک امتیازی آبی های تهران رسید.

255 257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1247045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =