۰ نفر
۱۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
جمع آوری ماهی‌های قرمز عید نوروز در اردبیل

شهردار اردبیل از اجرای طرح جمع آوری ماهی‌های قرمز  و سبزه‌های عید نوروز خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح  جلوگیری از آلودگی محیط زیستی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، حمید لطف‌اللهیان تصریح کرد: همانند سال های گذشته همزمان با ۱۳ فروردین روز طبیعت، طرح جمع آوری ماهی‌های قرمز و سبزه‌های نوروزی در اردبیل اجرا می شود.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح  جلوگیری از آلودگی محیط زیستی است گفت: ورود سبزه‌های نوروزی به رودخانه بالیخلی چای و شورابیل به محیط زیست آسیب وارد کرده و اختلالاتی در چرخه زیست محیطی ایجاد می کند.

شهردار اردبیل با تاکید بر مشارکت شهروندان اردبیلی در اجرای این طرح گفت: ایستگاه‌هایی در چهار ورودی شهر بدین منظور تعبیه شده و آماده جمع آوری ماهی های قرمز عید نوروز هست.

لطف‌اللهیان عنوان کرد: پل هفت چشمه، پل آبروان، میدان ورزش، میدان ایثار، مجتمع شورابیل، پل قدس، پل عطایی، زیر پل هوایی، بهشت زهرا، مجتمع فدک، میر اشرف، سیدصدرالدین و میدان فاطمیون ازجمله ایستگاه هایی است که سبزه های نوروزی و ماهی های قرمز، در آنجا جمع آوری خواهد شد.

شهردار اردبیل همچنین از توزیع کیسه های زباله در ۴ خروجی شهر خبر داد و افزود: در روز سیزده بدر کیسه های زباله بین شهروندان و  مسافران نوروزی با هدف فرهنگسازی و پاک نگهداشتن طبیعت از زباله ها توزیع خواهد شد که این زباله ها نیز بعد از دپو از محیط شهر خارج می شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1247538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =