دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در استان چهارمحال و بختیاری

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر دو قاچاقچی دستگیر و۱۰ کیلوگرم تریاک، کشف شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ "فضل الله برزوئی"در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر قصد قاچاقچیان برای انتقال مواد مخدر از استان های هم جوار به مقصد شهر لردگان موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، قرار گرفت.

وی افزود: با همکاری عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر لردگان و بروجن خودرو پراید قاچاقچیان در حوالی شهر لردگان شناسائی و به آن دستور ایست داده شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به بی اعتنائی سرنشینان پراید به دستور مکرر ایست پلیس، ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح لاستیک آن را هدف قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: پس از توقف پراید در بازرسی از آن ۱۰ کیلوگرم تریاک جاساز کشف و دو قاچاقچی دستگیر شدند.

سرهنگ"برزوئی"در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی از عموم شهروندان خواست: هرگونه فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1248449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =