سرلشکر موسوی: اقدام آمریکایی‌ها کاملا دیوانگی و کودکانه است/ ما راهی جز به ذلت کشاندن دشمنانمان نداریم

فارس نوشت: فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه دیدار عصر امروز با فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اقدامی که آمریکایی‌ها انجام دادند کاملا خنده دار است و این اقدام وقیحانه آن‌ها در مقابل سپاه یک اقدام کودکانه و از سر دیوانگی است.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ، اظهار داشت: نیروهای مسلح ایران از جمله ارتش و سپاه، در کنار مردم خواهند بود و تمام تلاششان این است که از تمامیت ارضی و آرمان‌های انقلاب اسلامی با جدیت دفاع کنند.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در حادثه سیل اخیر شاهد بودیم که نیروهای ارتشی، سپاهی در کنار مردم و دوشادوش آن‌ها تمام هدفشان این است که گرهی از کار سیل زده‌ها باز کند هرچند مردم در بسیاری از مواقع با همدلی و اتحادی که داشتند حتی فراتر از ما اقدام کردند که این موضوع کاملا ستودنی است.

سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

دشمنان باید به عکسهای ذلت بار تفنگدارانشان نگاه کنند و خود را در موضعی که سرانجامش ذلت است قرار ندهند

همچنین سپاه نیوز نوشت:

همزمان با فرا رسیدن سوم شعبان، سالروز ولادت بزرگ پاسدار اسلام حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه تنی چند از فرماندهان و مسئولین عالی رتبه ارتش، با حضور در ستاد فرماندهی کل سپاه با سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده کل ارتش در این دیدار اظهار کرد: به رسم هر سال در این ایام مبارک برای عرض تبریک به برادران عزیزمان در سپاه هر ساله می آمدیم؛ امسال حرفهای بی ربط و احمقانه آمریکایی ها ، ما بر آن داشت تا با این حضور اعلام کنیم که  "در کنار سپاه در مقابل دشمنان تا آخر ایستاده ایم" .

وی افزود:  دشمنان ما بدانند که با این اقدامات محبت سپاه در قلوب مردم از جمله در دل برادران ارتش افزایش یافته و نفرت نسبت به این دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی بیشتر می شود و ما را در هم افزایی هر چه بیشتر در دفاع از آرمان های انقلاب تا نقطه نهایی پیروزی مصمم تر می کند.

سرلشکر موسوی با یادآوری تصاویر دستگیری تفنگداران امریکایی متجاوز به آبهای ایران اسلامی توسط پاسداران، تاکید کرد: ما راهی جز به ذلت کشاندن دشمنانمان نداریم ؛ آنان باید به عکسهای ذلت بار تفنگدارانشان نگاه کنند و خود را در موضعی که سرانجامش  ذلت است قرار ندهند.

فرماندهان کل ارتش  و سپاه همچنین سیل اخیر را میدانی برای تجلی انسجام ملی در کشور که خاطرات دوران دفاع را زنده کرد دانستند و بر همراهی نیروهای مسلح با مردم تا رفع مشکلات آنان و بازگشت شرایط به وضع عادی تاکید کردند.

۲۱۴۲۱۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1248516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =