نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: تکریم جانبازان وظیفه همگانی است

مهر نوشت: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: تکریم جانبازان وظیفه همگانی است و باید فرهنگ تکریم جانبازان در جامعه حاکم شود.

حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم صبح امروز چهارشنبه در دیدار با جمعی از جانبازان به مناسبت روز جانباز گفت: تکریم و احترام به جامعه ایثارگری و جانبازان، پاسداشت فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه است.

امام جمعه تبریز با تبریک سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) گفت: حضرت ابوالفضل (ع)، علمدار بزرگ کربلا تربیت یافته دامان شجاعت و معرفت ولایت و نشانه غیرت است.

وی با اشاره به اینکه جانبازان در دوران هشت سال دفاع مقدس با پیروی از زندگی حضرت عباس، بخشی از اعضای بدن خود را فدای اسلام کردند، گفت: تنها روز جانباز برای قدردانی از این عزیزان کفایت نمی‌کند.

آل هاشم همچنین با تاکید بر اینکه جانبازان بزرگ‌ترین سرمایه خود یعنی سلامتی را در راه خدا تقدیم کرده‌اند، گفت: جانبازان وارثان واقعی شهدا هستند.

وی سپس با اشاره به روز پاسدار نیز گفت: پاسداران انقلاب اسلامی هم در دوران دفاع مقدس و هم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های گوناگون و روزهای مختلف نشان دادند که شایستگی عنوان پاسداری از اسلام و انقلاب را دارند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1248738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =