فرمانده نیروی هوایی ارتش: نیروهای مسلح ایران در تقابل با نظام سلطه ید واحده هستند

ایرنا نوشت: فرمانده نیروی هوایی ارتش دست اتحاد ارتش و سپاه را جدا نشدنی دانست و گفت: مجموعه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در تقابل با نظام سلطه و بدخواهان ید واحده هستند.

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش با سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه دیدار کرد.
امیر نصیرزاده در این دیدار دست اتحاد ارتش و سپاه را جدا نشدنی دانست و گفت: مجموعه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در تقابل با نظام سلطه و بدخواهان ید واحده هستند و اقدام وقیحانه ایالات متحده درباره سپاه عزیز، زنجیره فروپاشی نظام تروریستی آمریکا و صهیونیست را تکمیل خواهد کرد.


یادآور می شود این دیدار به مناسبت روز پاسدار و در راستای تعامل و هم افزایی برای ارتقاء قدرت هوایی جمهوری اسلامی ایران انجام شد.
به گزارش ایرنا، رئیس‌جمهوری آمریکا روز دوشنبه نوزدهم فروردین ماه با انتشار بیانیه ‌ای اعلام کرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار می‌دهد.
جمهوری اسلامی ایران نیز در اقدامی متقابل، دولت آمریکا را حامی تروریسم و فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام را به عنوان گروه های تروریستی شناسایی کرد.
۲۳۲۱۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1248900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =