تقدیر استاندار لرستان از نقش مردم آذربایجان‌غربی در امدادرسانی به سیل‌زدگان این استان

سید موسی خادمی استاندار لرستان در تماس تلفنی با استاندار آذربایجان‌غربی از تلاش و نقش مردم این استان برای جمع‌آوری کمک و امدادرسانی به مردم سیل‌زده لرستان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری در این تماس تلفنی با اعلام تاسف از وضعیت بوجود آمده و سیل حادث شده در بخشهایی از استان لرستان بالاخص معمولان و پلدختر و سایر مناطق بحران زده آن، ضمن اشاره به کمک های ارسال شده استان آذربایجان‌غربی، از همراهی مردم و دستگاه های اجرایی بمنظور کمک رسانی بیشتر به مردم سیل زده لرستان خبر داد و گفت: مردم نوع دوست آذربایجان‌غربی همچون همیشه در کنار هموطنان خود هستند.
وی افزود: راه اندازی پویش انسانیت، کمپین های کمک به مردم لرستان در شهرستان های مختلف استان، دایر کردن موکب و حضور سازمان های مردم نهاد و شهرداری ها و دستگاه های اجرایی در مناطق سیل زده از جمله اقدامات استان آذربایجان‌غربی، برای کاهش آلام و دردهای مردم سیل زده لرستان بشمار می روند.

سید موسی خادمی استاندار لرستان نیز در این تماس تلفنی ضمن ارائه آخرین وضعیت مناطق سیل زده و نحوه امداد رسانی و اقدامات انجام گرفته، از همراهی و نقش آفرینی مردم آذربایجان‌غربی قدردانی نمود و گفت: بطور قطع مردم قدرشناس لرستان این همراهی را از یاد نخواهند برد و قدردان این حس بزرگ نوع دوستی و ایثارگرایانه مردم آذربایجان غربی بوده و خواهند بود.
وی ابراز امیدواری نمود با اقدامات انجام یافته و کمک های نهادهای مرتبط و مردم نوع دوست کشور، هرچه زودتر آرامش به مناطق سیل زده کشور از جمله لرستان، ایلام، خوزستان و گلستان برگردد.

گفتنی است در طی این هفته ده‌ها محموله از استان آذربایجان‌غربی برای کمک به سیل‌زدگان استان لرستان ارسال شده است ضمن اینکه کمک‌های جمع‌آوری شده توسط جمعی از فعالین عرصه رسانه، فعالین فرهنگی و فعالین اجتماعی در قالب #پویش_انسانیت۴ امروز پنج‌شنبه به استان لرستان ارسال خواهد شد.

​۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1248968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =