بازیگران این نمایش نمی‌خواهند شناخته شوند/ عکس

نمایش «الیور توئیست» با حمایت معاونت فرهنگی قوه قضاییه و مریم کاظمی روی صحنه خواهد رفت. چهار نوجوانِ مددجو از کانون اصلاح و تربیت تهران که نمی‌خواهند شناخته شوند، در این نمایش بازی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «الیور توئیست» با حمایت معاونت فرهنگی قوه قضاییه و مریم کاظمی، دبیر بیست و پنجمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان از ۱ تا ۵ اردیبهشت ساعت ۱۶ در تالار هنر اجرا خواهد شد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: 

«در شروع نمایش، سپهر، داستان زندگی‌اش را برای هم اتاقی‌هایش در کانون اصلاح و تربیت تهران تعریف می‌کند؛ داستان زندگی کودک زباله‌گردی که در خیابان‌های حوالی یک تماشاخانه با جمع کردن زباله‌ها زندگی می‌گذراند. او مادرش را از دست داده و پدرش به علت بدهی در زندان است. این نوجوان عاشق بازیگری است و یکی از آرزوهایش دیدن نمایش در حال اجرای «الیور توئیست» است اما صاحب کار او که از قضا داماد کوچک آنهاست، نه تنها به او پولی پرداخت نمی‌کند بلکه زحماتش را بخشی از هزینه جهیزیه خواهرش می‌داند. سپهر با مشورت دوست خیالی‌اش شهباز که عادت به کشتن صاحب کارهایش دارد، تشویق می‌شود که حقش را بگیرد و پول بلیت گرانقیمت تئاتر الیور توئیست را دریافت کند اما ...در جریان نمایش، داستان زندگی سپهر با داستان دو نوجوان دیگر که یکی در نتیجه دفاع از مادرش و دیگری در یک نزاع طرف مقابل خود را به قتل رسانده‌اند، در می‌آمیزد.»

هنرمندان نمایش «الیور توئیست» که چهره ۴ بازیگر نوجوان آن مشخص نیست 

نمایش «الیور توئیست» به نویسندگی و کارگردانی اسماعیل فیروزی و بازی شایان.ن، علی.الف، محمدرضا.ر، ابوالفضل.ک و مهدی.پ روی صحنه می‌رود.

نمایش «الیور توئیست» با بازی شخصیت‌های واقعی نمایش، یعنی مددجویان کانون اصلاح و تربیت تهران، سال گذشته موفق به حضور در بخش ویژه بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و  نوجوان شد و مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت.

تماشای این نمایش برای افراد زیر ۱۲ سال مناسب نیست.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1249214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =