علی دایی: شنبه برای شرافت خودمان بازی خواهیم کرد/ از برانکو خاطرات خیلی خوبی دارم

علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس حاضر شد و گفت که تیمش برای ٣ امتیازی بازی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: از حساسیت این بازی نمی‌توانم چیز خاصی بگویم. در این چند سال پرسپولیس بهترین تیم فوتبال کشور ما بوده است. سال قبل می‌توانست قهرمان آسیا بشود. امسال هم تیم اول لیگ است. خوشبختانه بازی خود در لیگ قهرمانان را برد. من برای تمام نماینده‌های ایران در آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم به دور بعدی صعود کنند.

او درباره برانکو ایوانکوویچ اضافه کرد: او استاد و سال‌ها مربی من بوده است. خیلی خاطرات خوبی از او دارم. همیشه به او به چشم یک استاد و معلم نگاه کردم. خیلی هم او را دست دارم اما بازی فردا فرق می‌کند. ما به خاطر خودمان و به خاطر اینکه شرافت فوتبال حفظ بشود تمام سعی‌مان را می‌کنیم که یک بازی خیلی خوب انجام بدهیم با اینکه فاصله بازی‌ها به حداقل رسیده است اما خودمان را برای این بازی بزرگ آماده کردیم. بازی سختی خواهیم داشت و فقط برای برد به زمین می‌رویم و دنبال یک امتیاز نیستیم. کارمان در ورزشگاه آزادی و هواداران پرسپولیس خیلی سخت است اما سعی می‌کنیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

دایی درباره حساسیت روبرو شدن با پرسپولیس گفت: همه می‌دانند ما پرسپولیسی هستیم و پرسپولیس را دوست داریم اما شرافت و وجدان کاری اجازه نمی‌دهد کوچک‌ترین سهل‌انگاری در این بازی داشته باشیم. در مقابل پرسپولیس باید از همه بازی‌ها بهتر باشیم. من همیشه گفته‌ام و هیچ وقت فیلم بازی نکردم و مثل خیلی‌های دیگر حرف و عملشان با هم تفاوت داشته باشد. من در هر تیمی باشم دوست دارم آن تیم نتیجه بگیرد و موفق باشد. فرقی ندارد جلوی چه تیمی بازی کنیم. بازی برابر پرسپولیس خیلی سخت است اما حرف و عمل من یکی است. نمی‌خواهم وقتی تیمم گل می‌زند الکی احساس ناراحتی کنم یا وقتی پرسپولیس گل می‌زند احساس شادی کنم. من این چیزها حالیم نیست و من اینجوری بار نیامده‌ام. من همین هستم.

دایی همچنین در بخشی از صحبت هایش به حمایت از برنامه نود پرداخت و گفت: هیچ برنامه‌ای نمی‌تواند جای برنامه نود را بگیرد. متأسفانه سعی کردیم با برنامه‌های دیگر جای این برنامه را بگیرند که البته هزار سال دیگر هم نمی‌توانند. این برنامه در تمام خانواده‌ها بود و تنها برنامه‌ای بود که همه را بیدار نگه می‌داشت. متأسفانه با این تصمیماتی که می‌گیرند مردم را نه از برنامه ۹۰ بلکه از صدا و سیما دور می‌کنند. دیگر آن شادابی را در برنامه‌های ورزشی نداریم. این برنامه شاید هجمه‌های زیادی علیه من درست کرد اما من صلاح فوتبال مملکت را می‌خواهم. از زمانی که این برنامه کنار رفته است وضعیت داوری را هم نگاه کنید. برنامه‌ای که می‌توانست به فوتبال ما کمک کند در یک اقدام اشتباه خط زدیم و تجربه دو دهه را زیر سوال بردیم و به راحتی چشم پوشی کردیم. در تمام دنیا سعی می‌کنند سرمایه‌گذاری کنند و یک برند درست کنند. یک برندی هم که با کمک مردم و مدیریت فردوسی‌پور به راحتی از بین می‌بریم. امیدوارم مسئولان به خودشان بیایند و مسائل پشت پرده را در برنامه‌هایی که مردم دوست دارند دخالت ندهند. صحبت‌های فردوسی‌پور در خیلی از مسائل به ضرر خیلی‌ها بوده است. نباید این مسائل را وارد صدا و سیما کنیم. باید کاری کنیم مردم برنامه‌های خودمان را نگاه کنند و دو سه ساعت کانال‌های خارجی را نگاه نکنند.

41257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1249380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صاردق IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
    1 0
    خیلی‌مردی