۷ نفر
۲۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷
تصاویر | بازیگران سینما در سیل مهربانی

جمعی از هنرمندان سینمای ایران، عصر امروز با حضور مقابل پردیس سینمایی آزادی، به جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان اقدام کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به همت هنرمندان سینما، مراسم جمع‌آوری کمک به سیل‌زدگان کشورمان، از ساعت ۱۴ امروز (جمعه ۲۳ فروردین) مقابل پردیس سینمایی آزادی آغاز شده است و تا ساعت ۲۲ ادامه خواهد داشت. 

‎علی نصیریان، همایون اسعدیان، حسن فتحی، مازیار میری، فرشته طائرپور، امین تارخ، همایون ارشادی، حبیب رضایی، لاله اسکندری،  فاطمه معتمدآریا، امین حیایی، آریا عظیمی‌نژاد، بهرام افشاری، شبنم مقدمی، گلاره عباسی و …. از جمله هنرمندانی هستند که در این مراسم حضور یافته و ضمن اهدای هدایای خود به سیل‌زدگان، به جمع‌آوری کمک‌های مردمی پرداخته‌اند. 

‎تعداد زیادی از مردم با حضور در مقابل پردیس آزادی، در این کمک‌رسانی مشارکت کرده‌اند که در مقابل کارت‌هایی با آرم خانه سینما و هلال احمر با عنوان سیل مهربانی را که توسط هنرمندان امضا شده است، دریافت می‌کنند. دی‌وی‌دی چند فیلم سینمایی هم به صورت رایگان به مردم اهدا می‌شود. 

عکس‌ها از ایرنا و ایلنا

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1249446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
    0 0
    دستشون درد نكنه. هنر است و مهروري
  • عبدالکریم IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
    0 0
    معلوم نیست آمده اند خودنمایی یا کمک؟ اینها هم برای جمع کردن به اصطلاح مخاطب در کانال ها و فضای های مخرب مجازی دست به چنین اقداماتی می زنند و دیگر کارشان و دستشان برای همه رو شده است