کریمی‌قدوسی ۳ فرصت پیش روی دهه پنجم انقلاب را اعلام کرد

خانه ملت نوشت: عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اعتقاد دارد افزایش ضریب امنیت ملی، رشد سریع اقتصادی و شکست تحریم ها از جمله فرصت های پیش روی کشورمان در دهه پنجم انقلاب است.

جواد کریمی قدوسی، با اشاره به چالش ها و فرصت های پیش روی کشورمان در دهه پنجم انقلاب، گفت: ایران اسلامی هم اکنون در حال عبور پیروزمندانه از تهدیدها و چالش ها است از این رو در دهه پنجم انقلاب شرایط خاص و مناسبی را تجربه خواهیم کرد.

نماینده مردم مشهد و کلات درمجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به عنوان مثال افزایش ضریب امنیت ملی، رشد سریع اقتصادی، شکست تحریم ها و غیره از جمله رخدادهایی است که در دهه پنجم انقلاب رخ خواهد داد زیرا کشورمان در بهترین شرایط قرار دارد.

شاهد تقابل دوگانه اسلام و استکبار به عنوان پدیده معاصر جهان امروز بوده ایم

کریمی قدوسی با اشاره به اینکه در دهه های گذشته شاهد تقابل دوگانه اسلام و استکبار به عنوان پدیده معاصر جهان امروز بودیم، ادامه داد: این مهم در حالی رخ داد که همه چیز بر علیه کشورمان بود.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه بازار بزرگ ملی و اقتصاد بزرگ از جمله فرصت های پیش روی کشورمان محسوب می شود، تصریح کرد: این امر در حالیست که نباید از ظرفیت موقعیت استثنایی جغرافیایی کشورمان غافل شویم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وجود جوانان مومن و انقلابی با روحیه بالای جهانی یکی دیگر از ظرفیت ها و فرصت های کشورمان در دهه پنجم محسوب می شود، خاطرنشان کرد: امیدوارم ایرانی آبادتر و پیشرفته تر را در دهه پنجم انقلاب شاهد باشیم.

۲۳۲۱۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1249681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =