پیشنهاد استاندار اصفهان به اسقف اعظم ارامنه برای نحوه کمک به سیل‌زدگان

ایرنا نوشت: استاندار اصفهان گفت: حوادث اخیر در استان با هماهنگی، هم اندیشی و یکپارچگی مدیریت شد و در تعطیلات نوروزی نیز با توجه به حجم بالای سفرها با تدابیر صورت گرفته مشکل خاصی در منطقه بوجود نیامد.

عباس رضایی روز دوشنبه در دیدار اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران در محل استانداری، همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای کمک به هموطنان سیل زده دراستان های خوزستان و لرستان افزود: مردم فهیم استان بار دیگر نوعدوستی، برادری و انسان دوستی خود را به نمایش گذاشتند.
وی با قدردانی از کمک های هموطنان ارامنه برای کمک به سیل زدگان خاطرنشان کرد: هموطنان ارمنی در حوادثی از جمله زلزله و سیل اخیر همواره پیشگام بوده اند و پیشنهاد می شود کمک های نقدی این عزیزان پس از فروکش کردن آب در مناطق سیل زده برای ساخت واحدهای مسکونی و یا مدرسه استفاده شود.
وی با اشاره به شجاعت اقلیت های مذهبی در جنگ تحمیلی اظهارداشت: این عزیزان در کنار سایر رزمندگان از آرمان های خود در چارچوب آرمان های کشور از وطن دفاع کردند.


رضایی خاطر نشان کرد: در دوران دفاع مقدس تمامی رزمندگان بر مبنای ادیان الهی مشارکت ملی و استانی و مهربانی را به نمایش گذاشتند. استاندار اصفهان ضمن قدردانی از حس نوع دوستی و همدردی هموطنان ارامنه در این حوادث، اظهارداشت: امیدواریم که در اجرای آرمان های الهی، صلح، آرامش ، انسان دوستی و نوعدوستی تعامل خوبی داشته باشیم.

اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران نیز در این دیدار اظهارداشت: در دیگر کشورهای دنیا زمانی که بلاهای طبیعی رخ می دهد افراد منتظر اعلام برای کمک های مردمی هستند ولی چیزی که در اصفهان و در بین جامعه ارامنه مشاهده کردم این بود که این افراد با تمام وجود و بدون اینکه وقتی تلف شود به این کار خیرخواهانه همت گماردند. اسقف سپیان کاشچیان مدیریت خوب استان و توانایی استاندار اصفهان را عامل کمک های بالای مردم به سیل زدگان برشمرد.
حدود هفت هزار نفر از ارامنه کشور در استان اصفهان سکونت دارند که بیشتر آنها در شهرستان اصفهان مقیم هستند.

۲۳۲۱۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1250370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =