آتش‌نشانان تهرانی در عملیات‌های جداگانه، مادر و نوزاد را از میان شعله‌های آتش و چهار عضو یک خانواده را از یک قدمی مرگ نجات داده‌اند.

روزنامه ایران در این باره نوشت:
در نخستین عملیات، آتش‌نشانان روز پنجشنبه پس از دریافت گزارش آتش‌سوزی خود را به خانه‌ای در شرق تهران رساندند. در نخستین بررسی‌ها مشخص شد، کانون آتش‌سوزی اتاق خواب است و زن 23 ساله و نوزاد شش‌ماهه‌اش در میان شعله‌های آتش گرفتار شده‌اند.

امدادگران با تقسیم به دو گروه، مادر و نوزاد را نجات داده و شعله‌های آتش را خاموش کردند. یکی از همسایه‌ها نیز که به پشت‌بام خانه پناه برده بود نیز نجات یافت.

در دومین عملیات، صبح پنجشنبه امدادگران آتش‌نشانی جسد مردی را در وانت بارش یافتند که در پی روشن کردن گاز پیک‌نیکی در اتاقک خودرو جان سپرده بود.

به گفته حبیب زهرایی - فرمانده نجاتگران - کارشناسان پس از بررسی حادثه دریافتند راننده 50 ساله وانت بار، شب قبل به میدان میوه و تره‌بار مرکزی - در جنوب تهران - رسیده بود. او برای گرم کردن خود گاز پیک‌نیکی را روشن کرده است که متأسفانه به علت گازگرفتگی و مسمومیت شدید جان سپرده است.

نجات 4 عضو یک خانواده
چهار عضو یک خانواده که در مسافرخانه‌ای واقع در جنوب تهران دچار گازگرفتگی شده بودند قبل از مرگ و با حضور به موقع امدادگران نجات یافتند.

حمید نوری - رئیس ایستگاه 5 - در این‌باره گفت: اعضای این خانواده به دلیل نصب نادرست لوله بخاری و استشمام گاز منوکسیدکربن و نشتی گاز اتاق مسافرخانه مسموم شده بودند که با تلاش امدادگران و انتقال‌شان به بیمارستان نجات یافتند.
56181

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 125038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =