۰ نفر
۲۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
مخالفت مجلس با ۲ نرخی شدن بنزین 

تسنیم نوشت: عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان در اسفندماه در جریان بررسی بودجه ۹۸ با هرگونه افزایش قیمت بنزین و بازگشت سهمیه بندی مخالفت کرده بودند و اینطور نیست که بتوان این تصمیم نمایندگان مجلس را در جلسه‌ای بیرون از مجلس تغییر داد. 

عبدالله سامری اظهار داشت: اطلاعی از تصمیم شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا در خصوص دو نرخی شدن و بازگشت مجدد سهمیه بندی بنزین ندارم و چیزی در این باره نشنیده‌ام.

وی افزود: نمایندگان در اسفندماه در جریان بررسی بودجه ۹۸ با هرگونه افزایش قیمت بنزین و بازگشت سهمیه بندی مخالفت کرده بودند و اینطور نیست که بتوان این تصمیم نمایندگان مجلس را در جلسه‌ای بیرون از مجلس تغییر داد.

قیمت بنزین

این عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم گفت: اگر تصمیمی در خارج از مجلس در خصوص افزایش قیمت بنزین در شرایط فعلی کشور گرفته شود، به طور قطع نمایندگان با این تصمیم مخالفت می کنند و اولین مخالف آن، بنده هستم.

وی ادامه داد: وقتی مشکلاتی در زمینه صادرات نفت خام داریم و در زمینه تولید بنزین نیز زیرساخت‌های خوبی در کشور به وجود آمده، کمبودی در وهله فعلی در زمینه بنزین نداریم و دلیلی برای ایجاد محدودیت در عرضه داخلی آن وجود ندارد.

سامری با اشاره به لزوم اصلاح روند مصرف بنزین در کشور تصریح کرد: اگرچه بهینه سازی مصرف و اصلاح الگوهای مصرفی کشور مهم است، اما در شرایط فعلی اقتصاد کشور و مشکلاتی که برای مردم به وجود آمده، بدترین تصمیم ممکن تغییر در نرخ عرضه بنزین است.

وی افزود: هرگونه افزایش نرخ بنزین، مشکلات موجود اقتصادی کشور را متأثر از خود کرده و مزید بر بحران موجود می شود.

۲۲۳۲۲۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1250923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =