استاندار البرز: جوانان محور تحقق نظام پیشرفته‌ اسلامی هستند

شهبازی استاندار البرز به مناسبت فرار رسیدن سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، این روز را به جوانان البرز و ایران تبریک گفت.

به گزارش خبرآنلاین، شهبازی با مخاطب قرار دادن جوانان گفت: امروز را که به یمن میلاد حضرت علی اکبر (ع)  فرزند بزرگوار سید الشهدا (ع)  به نام شما ارجمندان گرانمایه مزین شده است گرامی می دارم و به همه جوانان ایران درود می فرستم. رشادتهای این جوان رعنای بنی هاشم بر تارک تاریخ می درخشد وقهرمان جوان روز عاشورا را به الگویی ماندگار برای جوانان همه دوران ها تبدیل کرده است.
بی شک اعتلاء و پویایی هر جامعه در گروی وجود سرمایه های انسانی بویژه جوانان آن است. جوانان ایران اسلامی همواره به‌ واسطه بهره گیری از آموزه های دینی و بهره‌مندی از تعهد، تخصص، غیرت، خودباوری و ایمانی که دارند، نقش چشمگیری در تاریخ معاصر ایران از جمله انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و رشد و توسعه کشور در دهه های اخیر داشته اند. 
فرمایشات مقام معظم رهبری (دامه عزه) در بیانیه راهبردی «گام دوم انقلاب» تجدید مطلعی خطاب به ملت ایران و به‌ویژه جوانان است که به‌مثابه منشوری برای «دومین مرحله‌ی خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی» خواهد بود و «فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی» را رقم خواهد زد.
ایشان به نسل جوان اعتماد و اعتقاد ویژه‌ای دارند و معتقدند که آینده انقلاب و ایران با تلاش و کوشش این قشر رقم می‌خورد چرا که محور تحقق نظام پیشرفته‌ی اسلامی،همین جوانان هستند.
نیک می دانم که نسل جوان امروز با مشکلاتی در حوزه های مختلف مواجه است. دختران و پسران ما گاهی به آنچه حق طبیعی خود است، دسترسی ندارند و گلایه مندند اما به عنوان استاندار و نماینده عالی دولت در استان امیدوارم تا مسئولان و مدیران البرز در راستای سیاستهای دولت تدبیر و امید، توجه به نیازهای جوان امروز را در اولویتهای کاری خود قرار دهند. در این راه البته نیازمند یاری شما جوانان عزیز هستیم که دانش، توان و خلاقیت خود را برای حل مشکلات، به خدمت گرفته و دراین مسیر دشوار یاریگر ما وخدمتگزاران خویش باشید. 
بار دیگر فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را به همه جوانان برومند ایران اسلامی به ویژه جوانان عزیز استان البرز صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده،سربلندی و شادابی آنها را مسئلت دارم.
                                                                                                                                                                                                                                                                               عزیزاله شهبازی
استاندار البرز

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1250969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =