۰ نفر
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰

ایسنا نوشت: کارشناسان فعال در مؤسسه تحقیقاتی کانالیس به تازگی برآورد کرده‌اند تا پایان سال جاری میلادی ۲۰۰ میلیون دستگاه اسپیکر هوشمند به فروش خواهد رسید.

اسپیکرهای هوشمند یکی از آن دسته از گجت‌هایی هستند که این روزها از محبوبیت و استقبال بی‌نظیری از سوی کاربران برخوردار شده است.

بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که اسپیکرهایهوشمند سریع‌تر از ابزارهای واقعیت مجازی و افزوده به رشد خود ادامه داده و در سال ۲۰۱۸ سهم بسیار بیش‌تری از بازار ابزارهای هوشمند و دیجیتال را از آنِ خود خواهند کرد.

به طور کلی در توصیف وظایف و معرفی اسپیکرهای هوشمند باید گفت که این گجت‌های هوشمند به کاربران امکان می‌دهند تا در صورت داشتن مشغله، وسایل خانگی خود را با دستورهای صوتی کنترل کنند، به‌عنوان مثال، از وضعیت آب و هوا و جدیدترین اخبار روز مطلع شوند، تایمر و زنگ هشدار برای خود تنظیم کنند، با دوستان و خانواده خود تماس صوتی برقرار کرده و به مخاطبان موردنظر خود پیام متنی ارسال کنند. همه این کارها بدون دخالت دست کاربر و تنها با ارسال یک پیام و دستور صوتی به اسپیکر هوشمند انجام خواهد گرفت.

حالا تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده در وب سایت venturebeat نشان می‌دهد که تا پیش از پایان سال ۲۰۱۹ میلادی، ۲۰۰ میلیون دستگاه اسپیکر هوشمند به فروش خواهد رسید.

این در حالیست که این تحلیلگران پیش‌تر برای سال ۲۰۱۸ میلادی عدد بسیار کمتری معادل ۵۶.۳ میلیون دستگاه اسپیکر هوشمند را پیش بینی کرده بودند.

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1250970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =