معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز: نقش معلمان در سطوح مختلف، نقشی برجسته و بی‌بدیل است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به هفته نکوداشت مقام معلم گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که از این هفته غفلت نشود و نفس جایگاه معلم و برپایی برنامه های تجلیل به جای خود بسیار ارزشمند است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، سعید ناجی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، با تبریک اعیاد شعبانیه افزود: این شورا و جایگاه معلمان از اهمیت والایی برخوردار است.
وی با اشاره به وظایف خطیر آموزش و پرورش در رابطه با دانش آموزان بعنوان آینده سازان کشور، ادامه داد: خرسندم از نگاه های حاضران به جایگاه معلمان که با جان ما سر و کار دارند و آنچه به انسان شرافت می دهد و او را در جایگاه انسانیت خود قرار می دهد.
ناجی گفت: نقش معلمان در سطوح مختلف نقشی برجسته و بی بدیل است و تن آدمی و ماهیت آن را تربیت می کند تا نسل فردای کشور را بسازد که البته باید نقایص را نیز پذیرفت و برای رفع آنها برنامه ریزی کرد.
وی با اشاره به هفته نکوداشت مقام معلم افزود: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که از این هفته غفلت نشود و نفس جایگاه معلم و برپایی برنامه های تجلیل به جای خود بسیار ارزشمند است.
معاون استاندار اضافه کرد: تکریم جایگاه معلم ریشه در باورهای دینی ما نیز دارد از این رو این هفته از شان بالایی از جهت پرورش انسان ها برخوردار است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1251300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =