دل‌نوشته واعظی درباره بازدید از استارت‌آپ‌ها

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در صفحه اینستاگرام خود نوشت: روز جمعه وقت مبسوطی را به بازدید از پنجمین رویداد آموزشی و تجربی (استارت آپ)ایده تا عمل با محوریت فناوری های مالی، فین تک در حسابداری که به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار شده بود، اختصاص دادم. حضور اساتید، شرکتهای تخصصی حسابداری ومالی و بانکها و کارآفرینان به همراه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری و حتی برخی دانش آموزان هنرستان و فنی حرفه ای در این رویداد فوق العاده هیجان انگیز و امیدبخش بود.  

به گزارش خبرآنلاین، در بخش دیگری از پیام اینستاگرامی خود یادآور شد: 

موضوع استارت آپ ها برای من همواره از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است. باورم این است که آینده کسب و کار و پیشرفت کشور به این حوزه گره خورده است و باید از همه ظرفیت ها برای توسعه آن استفاده کرد. به همین دلیل در زمان تصدی وزارت ارتباطات و فناوری نیز به این موضوع اهتمام زیادی داشتم و وقت و انرژی زیادی را برای این حوزه مصروف کردم که بحمدلله با کمک دیگر همکاران وزارتخانه و برنامه ریزی های دقیق صورت گرفته، دستاوردهای خوبی هم به همراه داشت. در بازدید روز جمعه که نزدیک به دو ساعت طول کشید، از نزدیک با تک تک حاضرین در این رویداد استارت آپی گفتگو کردم. هیجان و حس امیدی که در وجود این جوانان دیدم مثال زدنی بود. 

باید از برگزاری مستمر این رویداها در دانشگاهاوخصوصادر گروهای اموزشی علوم انسانی وفنی مهندسی برای اشنایی دانشجویان ودانش اموزان با کسب وکارهای نو در رشته های مختلف تحصیلی استقبال و حمایت کرد.

۲۱۴۲۱۶
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1251921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =