عناوین برنامه‌های هفته سلامت در استان چهارمحال و بختیاری اعلام شد

مدیر مرکز روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان گفت :به مناسبت هفته سلامت بیش از ۲۵۰ عنوان برنامه فرهنگی، آموزشی و خدماتی در سطح شهرستان های ۹ گانه برگزار می گرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، سید علی درخشان افزود:همزمان با آغاز هفته سلامت و به مناسبت میلاد حضرت ولیعصر (عج) عیادت از بیماران و سالمندان در خانه های سالمندان را خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: حضور معاونت بهداشتی در برنامه رادیویی "سلامت باشید" ، نواختن زنگ سلامت در مدارس، برگزاری جشنواره غذای سالم ، برگزاری مسابقه نقاشی با محوریت شعار هفته سلامت، ‌برگزاری کلاس های آموزشی با محوریت شعار هفته و تاکید بر خود مراقبتی و آشنایی با بیماری های دیابت وفشار خون و تغذیه سالم و سلامت روان در سطح آموزشگاه های سراسر استان از دیگر برنامه هایی است که همزمان با روز دوم هفته سلامت برگزار می گردد.

درخشان، برگزاری مراسم پیاده روی سلامت و تجدید میثاق با شهدا با حضور بانوان شاغل در واحدهای تابعه دانشگاه،‌ برگزاری نشست مطبوعاتی هفته سلامت و تور سلامت ویژه خبرنگاران و حضور کارشناسان در برنامه رادیویی را از برنامه های سومین روز از هفته سلامت برشمرد.

به گفته وی، همزمان با چهارمین روز از هفته سلامت نیز دانشگاه علوم پزشکی پذیرای کلاس معارف ویژه مدیران استانی می باشد و در ادامه آئین کلنگ زنی دانشکده بهداشت و دانشکده پیراپزشکی با حضور مسئولین استانی را خواهیم داشت.

مدیر مرکز روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: روز پنجشنبه و مصادف با پنجمین روز از هفته سلامت، مرام ادای احترام به مقام شامخ شهداء‌، ‌تجلیل از مقام شامخ شهدای گمنام ، عیادت و دیدار با خانواده جانبازان و ایثارگران و برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان دانشگاه برگزار می شود.

وی با اشاره به تاکید وزارت بهداشت و متولیان امر سلامت در اصلاح شیوه زندگی و تحرک و فعالیت جسمانی بیشتر افزود: روز جمعه با توجه به انتخاب عنوان "سبک زندگی سلامت محور" برگزاری پیاده روز بزرگ خانوادگی را خواهیم داشت، ضمن اینکه مسئولین دانشگاه نیز در خطبه های پیش از نماز جمعه به ایراد سخنرانی و تشریح دستاوردها و وضعیت کنونی بهداشت و درمان در استان می پردازند.

درخشان برپایی ایستگاه سلامت و محل های برپایی نماز جمعه در تمامی شهرستان ها و ارائه خدمات مشاوره و سنجش سلامت نمازگزاران را از دیگر برنامه های ششمین روز از هفته سلامت برشمرد.

وی، در ادامه از افتتاح مرکز بهداشتی و درمانی و پایگاه ۱۱۵ سودجان و برگزاری همایش هفته سلامت و تجلیل از فعالان عرصه سلامت، برپایی نمایشگاه با محوریت هفته سلامت و کمپین سلامت و جمعیت همزمان با هفتمین روز از هفته سلامت خبر داد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1252265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =