معاون صدراعظم اتریش بار دیگر هیتلر را نجات‌ دهنده و هولوکاست را دروغ خواند

ایرنا نوشت: نشریه دی پرسه اتریش از اقدام «هاینتس کریستیان اشتراخه»در به اشتراک گذاشتن یک تارنمای منکر هولوکاست در فیس بوک خبر داد.

معاون صدراعظم اتریش بار دیگر با انتشار مطلبی در فیس بوک که در آن به یک تارنمای راستگرای منکر هولوکاست اشاره کرده بود، مورد انتقاد طرفداران لابی های صهیونیستی قرار گرفت.

به نوشته دی پرسه، «هاینتس کریستیان اشتراخه» در مطلبی که در پاسخ به انتقادها از خود در فیس بوک منتشر کرده بود، مطلب تارنمای Zaronews را به اشتراک گذاشت.

در این تارنما که متعلق به گروه های راستگراست، از هولوکاست به عنوان «دروغی بزرگ» و از هیتلر به عنوان نجات دهنده جهان نام برده شده است.

معاون صدراعظم اتریش در مطلبی که در پاسخ به انتقادها از خود در خصوص سیاست های ضد مهاجران منتشر کرد نوشته بود: «اجازه نمی دهم مرا ساکت کنند».

هر چند این مطلب به فاصله کوتاهی از حساب فیس بوک وی حذف شد، اما انتشار این خبر در رسانه ها بار دیگر انتقادها را متوجه این مقام اتریشی کرده است.
دو سال پیش نیز اظهارات اشتراخه از حزب راستگرای«آزادی» درباره اینکه بوسنی وهرزگوین نمیتواند کارکرد یک دولت را داشته باشد و منطقه « جمهوری صرب» بوسنی و هرزگوین باید حق استقلال داشته باشد، با انتقادهای زیادی رو به رو شد.

اشتراخه رهبر حزب «آزادی» که به عنوان راست افراطی شناخته می شود،از سال 2017 معاون صدراعظم اتریش بوده و از ژانویه 2018 نیز عهده دار وزارت خدمات شهروندی و ورزش این کشور است.
لابی های یهودی وصهیونیستی در اتریش به شدت نسبت به هرگونه مطالب مرتبط با انکار هولوکاست واکنش نشان داده و مقامات و حتی افرادی که چنین دیدگاهی داشته باشند، را مورد حمله رسانه ای قرار می دهند.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1252366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
    1 0
    دمش گرم هر چی این یهودیا را بیشتر عصبی و دیوانه کنند بهتره.
  • GB ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
    0 0
    ایشان بشدت هم ضد اسلام هستند