فیلم، سریال و انیمیشن را با کاناپه رایتل ببینید

کاناپه سرویس جدید رایتل است که با محتوای متنوع امکان تماشای آسان و ارزان فیلم، سریال و انیمیشن را فراهم کرده است.

به گزارش روابط عمومی رایتل، این اپراتور در راستای تحقق شعار "همراه هوشمند" خود، در حوزه سرویس‌های محتوایی برنامه کاربردی جدیدی به عنوان "کاناپه" برای مشترکین علاقه‌مند به فیلم، سریال و انیمیشن راه‌اندازی کرده است.
با استفاده از سرویس کاناپه کاربران می‌توانند پروفایلی براساس سن ایجاد کرده و به محتوای مناسب دسترسی پیدا کنند. همچنین در این سرویس امکان اختصاص کد امنیتی برای خرید، نظارت والدین و ایجاد محدودیت دسترسی در پروفایل کودک همچنین قابلیت تعیین زمان قطع خودکار پخش فیلم وجود دارد.
از مهترین قابلیت های کاناپه می‌توان به دسته بندی متنوع با فراوانی محتوای بسیار زیاد اشاره کرد به‌طوریکه در حوزه کودک و نوجوان و همچنین مستند، بالاترین تنوع را در میان اپلیکیشن‌های مشابه داراست.
سرویس "کاناپه" در نسخه اندروید و وب قابل استفاده است و مشترکین میتوانند آخرین نسخه اندرویدی برنامه کاربردی "کاناپه" را از طریق لینک مستقیم http://te1.ir/kanape.apk دانلود و نصب کنند. همچنین امکان دسترسی به نسخه وب به آدرس https://www.kanape.ir برای تمامی افراد فراهم است.
هزینه عضویت در سرویس "کاناپه" روزانه 500 تومان است. مشترکین رایتل برای پرداخت این مبلغ نیازی به استفاده از درگاه بانکی نداشته و هزینه عضویت روزانه از اعتبار آن ها کسر خواهد شد. برای عضویت در این سرویس لازم است مشترک عدد 1 را به سرشماره 30844115 پیامک کند. اطلاعات بیشتر در خصوص این اپلیکیشن از اینجا قابل دسترسی است.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1252686