داکت اسپلیت بوش کانالی اینورتر

داکت اسپلیت کانالی شباهت زیادی به کولر گازی دیواری دارد و می توان گفت نوعی کولر گازی اسپلیت است.در کولر گازی دیواری قسمت داخلی به دیوار یا سقف نصب می‌شود ولی قسمت داخلی یا هواساز داکت اسپلیت درون سقف کاذب و توکار نصب می‌شود و با اجرای سیستم هوا رسانی و کانال کشی ، هوای خنک یا گرم به فضاهای مختلف یک ساختمان وارد می شود .داکت اسپلیت عملیات سرمادهی را مانند کولر گازی دیواری انجام می دهد و از یک عملکرد استفاده می کنند اما در نحوه و کارکرد گرمادهی از عملکرد متفاوتی برخوردارند.برای تولید گرما در قسمت هواساز آن، آبی که توسط پکیج و موتورخانه گرم شده است وارد کویل های آن شده و نیازی به روشن شدن کمپرسور و تامین گرمادهی با استفاده از کمپرسور را ندارد.

در داکت اسپلیت نیز همانند کولر گازی دیواری از کمپرسورهای متفاوتی نسبت به ظرفیت آن استفاده می شود و هر کمپرسور می تواند اینورتر دی سی یا معمولی باشد.این انتخاب بسته به میزان هزینه ای که شما قرار است برای خرید در نظر بگیرید مشخص می شود.همچنین مکش هوا دقیقا مانند کولر گازی دیواری از داخل خود فضا انجام می شود.

از مزایای این سیستم می توان به کمتر بودن متراژ لوله کشی مسی ، راندمان بالاتر دستگاه هنگام استفاده از حالت گرمایش و توکار بودن یونیت داخلی اشاره کرد.

و از معایب این سیستم می توان به صدای بیشتر نسبت به کولر گازی اسپلیت دیواری ، عدم کنترل دمای فضاها و اتاقها به طور مجزا اشاره کرد.

وب سایت بوش اسپلیت اقدام به تهیهء بهترین و جدیدترین دستگاههای داکت اسپلیت کانالی و فروش اینترنتی آن با گارانتی معتبر و رسمی آنلاین سرویس 24 کرده است.

تجربه و کیفیت خدمات ما ضمانت اعتماد و اطمینان شما خواهد بود.

مزایای استفاده از خدمات پس از فروش آنلاین سرویس ۲۴  :

  • بهره مندی از مزایای پوشش تعویض کالا.
  • حسن سابقه در پشتیبانی بیش از 11 هزار مشترک.
  • خدمات پس از فروش مورد تایید توسط متخصصان ، مجامع و اتحادیه ها.
  • استفاده از قطعات ارجینال در دوره خدمات و پس از آن.
  • گستره پهناور مناطق تحت پوشش به پشتوانه 1000 نمایندگی در سراسر ایران.
  • دارای گواهینامه 9001:2008 ISO  در سیستم مدیریت خدمات پس از فروش.
  • کیفیت بالای خدمات پس از فروش به گواه 15 سال سابقه حضور درخشان در ارایه خدماتی استاندارد و شایسته مشتریان برندهای برتر.

تلفن فروش : 08734216835

کارشناس فنی : ۰۹۱۲۰۲۱۱۷۱۰

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1252732