جوان ۳۶، ساله پس از سقوط در کانال آب، جان باخت

فرمانده انتظامی اسدآباد گفت: جوان ۳۶ ساله پس سقوط در رودخانه فصلی که طی بارندگی های اخیر پرآب شده بود، غرق شد.

سرهنگ افشین یاری، رئیس پلیس این شهرستان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: ساعت ۱۷ عصر اول اردیبهشت ماه جاری، خبر سقوط و مرگ این جوان ۳۶ ساله از طریق سامانه پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی شد.

بلافاصله اکیپ پلیس به همراه امداد رسانان اورژانس و هلال احمر در محل حاضر و نسبت به انتقال جسد به پزشکی قانونی اقدام شد.

خانواده این جوان در تحقیقات به ماموران پلیس گفتند، فرزندشان که معلولیت ذهنی دارد در حوالی رودخانه در حال قدم زدن بوده که به علت سقوط در آب و ناتوانی در شنا، غرق شده است.

در ادامه اظهارات خانواده این جوان آمده است، به علت قدرت زیاد و حجم سنگین آب، آنان با کمک تعدادی از اهالی منطقه و چوپانان حاشیه رودخانه پس از طی مسافتی حدود ۴ کیلومتر جسد نامبرده را از آب گرفته اند.

فرمانده انتظامی این شهرستان از اهالی منطقه درخواست کرد، با توجه به بارش نزولات آسمانی و پر آبی رودخانه های محلی از تردد در حاشیه رودخانه ها و کانال های آب مناطق جدا خوداری کنند.

سرهنگ رضا عزیزی، رئیس پلیس راه استان همدان نیز در خصوص آخرین تصادف فوتی به خبرآنلاین گفت: ساعت ۱۶ دیروز دوشنبه نزدیک روستای کموش بلاغ صالح آباد یک دستگاه پژو ۲۰۶ با یک تریلی برخورد کرد که راننده ۴۷ ساله این خودرو در دم جان باخت و دیگر سرنشین این خودرو به شدت مجروح و روانه بیمارستان شد.

وی علت این حادثه را بنابر اعلام نظر کارشناسان پلیس راه استان، عدم توجه به جلو و سرعت غیرمجاز اعلام کرد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1252748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =