۰ نفر
۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
سلام و خداقوت استاندار البرز برای رسانه‌ها

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز گفت: به جد معتقد هستیم که با تبعیت از سیاست های نظام و دولت باید بستر جریان آزاد اطلاعات مهیا شود چراکه از این طریق مردم به این باور می رسند که خدمتگزاران نظام در تلاش برای تعالی کشور هستند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، حسین رحمانیان در دیدار با حضور در دفتر خبرگزاری خبرآنلاین در البرز ، هفته نامه سلام اقتصاد و ماهنامه تخصصی رونق تولید با اشاره به اینکه در شرایط کنونی دشمن، امید و نشاط مردم را نشانه گرفته افزود: اکنون با اطلاع رسانی شفاف بستر امید و نشاط برای مردم فراهم می شود.

وی با بیان اینکه استاندار البرز به تاثیرگذاری و جایگاه رسانه ها بسیار معتقد است، ادامه داد: بر این اساس دکتر شهبازی بر اصل شفافیت در اطلاع رسانی باور راسخ داشته و این امر را در راستای خدمتگزاری به نظام و شهدا می داند.

رحمانیان گفت: اصحاب رسانه البرز افرادی فرهیخته و صاحب نظر هستند که در رسانه های رسمی، رسالت اطلاع رسانی دقیق و بر مبنای واقعیت را وظیفه حرفه ای خود می دانند.

وی افزود: طی مدتی که در روابط عمومی استانداری البرز مسئولیت دارم شاهد تلاش های بی دریغ اصحاب رسانه بوده ام و این امر در مقطعی که بحران سیل البرز را تهدید می کرد، بسیار محسوس تر بود چراکه نیازمند اطلاع رسانی ویژه ای برای جلب همراهی مردم بودیم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز اضافه کرد: دکتر شهبازی شناخت کافی از ظرفیت ها و چالش های استان البرز دارد و بر این اساس نیز با برنامه ریزی دقیقی در راستای رشد و شکوفایی استان وارد عمل شده است که این امر با همراهی و تعامل همیشگی رسانه ها تسریع و تسهیل می شود.

وی گفت: از ابتدای حضور دکتر شهبازی در البرز به طور متوسط هر ۱۰ روز یک بار شاهد حضور یک مسئول ملی در استان بوده ایم که این امر بستر سرعت بخشی به توسعه استان را فراهم کرده است.

رحمانیان افزود: احیای شورای اطلاع رسانی و شورای هماهنگی روابط عمومی های البرز که بدنه دولت، ملت و خبرنگاران را تقویت می کند را به جد در دستور کار داریم و در این رابطه نیز اقدام شده است.

وی عنوان کرد: به جد معتقد هستیم که با تبعیت از سیاست های نظام و دولت باید بستر جریان آزاد اطلاعات مهیا شود چراکه از این طریق مردم به این باور می رسند که خدمتگزاران نظام در تلاش برای تعالی کشور هستند.

این مسئول با قدردانی از تلاش های ، خبرگزاری خبرآنلاین، هفته نامه سراسری سلام اقتصاد و ماهنامه تخصصی رونق تولید، گفت: حامل سلام و پیام قدردانی استاندار البرز هستیم و این همراهی صمیمانه را ارج می نهیم.

وی افزود: رسانه های البرز با دقت و هوشمندانه مسائل استان را رصد می کنند و علاوه بر نگاه مشوقانه در صورت لزوم نیز به نقد عملکردها می پردازند.

رسانه های فعال و تاثیرگذار البرز شناسایی و حمایت شوند
سرپرست دفتر نمایندگی خبرگزاری خبرآنلاین در البرز، صاحب امتیاز و مدیرمسئول نشریات سراسری سلام اقتصاد و رونق تولید نیز در این دیدار با بیان اینکه باید فعالان رسانه ای استان شناسایی و ساماندهی شوند، خاطرنشان کرد: رسانه های فعال و تاثیرگذار استان به توجه و حمایت نیاز دارند. 

اسماعیل حیدرپور با قدردانی از تلاش های شبانه روزی استاندار البرز برای رشد و تعالی استان، گفت: تمام تلاش خود را برای همراهی با مسئولان البرز در جهت شکوفایی استان داریم.

وی با اعلام این خبر که اولین ماهنامه تخصصی کشور با نام شعار سال "رونق تولید" آغاز به کار کرد، افزود: با این نشریه تخصصی در مسیر تحقق اهداف شعار سال و همراهی با خدمتگزاران نظام برای رونق اقتصادی حرکت خواهیم کرد.

حیدرپور عنوان کرد: تشکیل اتاق فکر رسانه ای در البرز و احیای شورای اطلاع رسانی از جمله اموری است که به ساماندهی رسانه ای استان کمک شایانی خواهد کرد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1253045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =